Páginas

About recent developments...

1. Ma arvan, et oma kuue aastase autojuhistaaži jooksul, millest enamuse olen ma sõitnud ühe autoga, on selles autos raadio katki olnud umbes viis aastat. Nii, et olen saanud kõik need viis aastat vaikuses sõita, taustaks ainult oma mõtted (ja ocasionally kellegi teise omad ka). Eile sain peale väikest puhkust oma auto jälle. Istusin õhtupimeduses sisse (tuled salongis on maha keeratud) ja isegi kottpimedas autos nägin, et uus raadio on pandud!!! Ma olin nii hämmingus, et ei suutnud kohe sõitmagi hakata. Peale toibumist panin raadio käima ja kohe teine tunne oli koju sõita. Raadio on aus, kuigi cd-mängija ei tööta. Aga ikkagi, vähemalt on raadio! Music forever!

2. Oma suure veerandsaja eluaasta täitumise künnisel tuleb endiselt ette olukordi, kus bussitalongi ostes vaatab r-kioski tädi mulle hetke otsa ja küsib siis: kas õpilase? Või siis eile õhtul võtsin vahelduseks Selverist ühe Sinebrychoffi ja kui kassatibi seda läbi piiksutas, vaatas ta mulle pikalt altkulmu otsa ja palju ei jäänud puudu, et ta oleks mult dokumenti küsinud. Ilmselt siiski kassalindil olnud munad ja piim reetsid mu. Forever young!

3. Öösel ilmusid mulle jälle alateadvuse episoodid ja tegemist oli mingi suhte laadse stseeniga minu ja mingi tundmatu tüübi vahel. Ja siis ta jättis mu maha. Isegi unes! Forever alone!

XOXX

0 arvamust: