Páginas

Kuidas Liisu vahest hästi nunnu on...

Liisul on üks kaisukas, mille mu ema talle sünnipäevaks kinkis.
Pildilt võib-olla ei tundu aga see on selline hästi mõnusast materjalist ja hästi pehme. Sellega magab Liisu öösiti ning ka lasteaias on tal see tudumiseks kaasas (kõigil lastel on lubatud lasteaeda kaasa võtta vaid kaisukas). Kui ma Liisult kunagi küsisin, et mis kaisuka nimi on ja lugesin talle ette erinevaid nimesid ette, siis ta ütles, et kaisuka nimi on "Liisu". Me tegelikult Liisut ennast niimoodi ei kutsu, vaid kutsume teda enamasti tema esimese eesnime järgi, seega ta sellist nime üldiselt kuulnud polnud, kuid kaisukale valis ta nimeks just "Liisu" ja nii on ta jäänud. Kui Liisu öösel voodist välja kukub, siis ta küsib "Kus mu Liisu on?". Kui lastaeda talle järgi minna ja kaisukas on kuskil rühma ruumis, siis ta küsib "Kus mu Liisu on?". Nii, et jah üks talle armas kaisukas on tal olemas.
Nagu pildilt näha, siis "Liisul" on käe otsas väike kaisukas. Ma ei mäleta, et ma oleks Liisule ekstra seletanud, et tema kaisukal on ka kaisukas käes, sest mulle tundus loogiline, et kaisuka käe otsas olev nuku on kaisuka kaisukas. Paar päeva tagasi oli "Liisu" Liisu käes. Ma ei mäleta, mis see situatsioon täpselt oli, kuid Liisu tuli lihtsalt minu juurde ja näitas mulle "Liisut" ja käe otsas olevat nukku ja ütles: "Näe, see on Liisu õeke". Aawwwwww! Kunagi varem polnud see jutuks tulnud. Ja Liisu ei mõelnudki nii nagu mina, et kui tal on kaisukas, siis tema kaisuka käe otsas on ka kaisukas vaid see pisike seal "Liisu" käe otsas on "Liisu" õeke nii, nagu temal endalgi on väike õeke. Siis tahtis küll mu süda sulada, et appi kui nunnu mu pisike on. Et mitte pole oluline, et kaisukal oleks ka kaisukas vaid, et tal oleks ka õeke. Ja, et Liisu suhestub oma õega. Või noh, ma ei oskagi seda täpselt öelda. Noh, tahtsingi lihtsalt öelda, et lapsed on ikka niiii nunnud!

XOXX

2 arvamust:

Leila

Awww... :) nii nunnu! Mina seda pilti vaadates arvasin, et laps ja lapse ema. Minu nooremal on lemmik kaisukas üks koer (Kutsukuut) ja ühe suurema koera kohta ütleb ta, et see on kutsu isa.

Merka

Vot, kes mida näeb :D
Aga jah, need kaisukad on ikka päris tähtsad neil :)