Páginas

It's always darkest before the dawn

Oh kuidas ma vihkan nohu ja köha. Eile öösel tuli mul täiesti lambist nohu ja kurguvalu. Olen küll koguaeg korralikult mütsi ja salliga käinud ja ikkagi. No ja püüa sa siis magada kui ninast voolab tatti ja kurk on nii valus, et neelata ei saa. Siis jälle on nina nii kinni, et hingata ei saa. Siis muidugi läheb nuuskamisest nina katki ja punaseks. Siis peab veel tööl käima, kus ukse peal on külm ja palav vaheldumisi. Vihkan vihkan vihkan. Praegu on ka voodi kõrval suur taskuräti pakk, siis teine hunnik nuusatud paberitega, siis nohurohi, ninakreem, hügeeniline huulepulk jne. Äkki täna saab magada ka.
Laupäev oli mul vaba. Läksime linna peale laiama. Enne kui mina oma autoga linna jõudsin, läks mul vasak esimene kumm katki. Tere hommikust. Kuidas mul ALATI juhtub midagi. Küll on mul umbes kümme korda aku tühjaks saanud kui vana aku oli, rehv on läinud kolm korda katki, süütepool on sõidu ajal läbi läind, sisse on sõidetud kaks korda, teise autoga sõites on sumbuti alt kukkunud ja mõned korrad niisama sumbuti mingi tihend läbi läind ja ka käsipidur kinni blokeerunud. Kindlasti on veel midagi olnd, mis mul praegu meelde ei tule. Ei tea kas asi on autos või minus aga kuidagi liiga palju juhtub selliseid asju. Eveli ja Priit tulid mulle siis appi õnneks ja Priit vahetas ratta ära. Mul polnud talle mingeid mustemaid kindaid ka anda ja vaeseke sai vist külmakahjustused kätele, sest ilm oli ka üsna külm ja tuuline. Suvekumm sai alla. Kui sul on esiveoline auto, siis on päris tore, kui ees on üks suverehv. Ei olnd hullu, sain ilusti hakkama. Õnneks ülejäänud päev oli ilma ebameeldivate vahejuhtumiteta. Käisime Eveli, Sirli ja Priiduga laulukal uisutamas. Niiiii mõnus oli. Pole paar aastat saanud
uisutada ja olin juba unustanud, kui väga mulle meeldib uisutada. Kohe väga väga. Peale seda tahtsime kuskile vesikat tegema minna. Tuli välja, et laupäevasel pealelõunal on linnas kõik sellised kohad, kus vesikat saaks teha, suletud. Ja ei saanudki. Läksime Pange hoopis piljardit mängima. Piljardit pole ka päris mitu head aastat mänginud ja selles ma enam nii osav ei olnud. Mõni koba peale hea löök tuli aga enamasti kobistasin niisama. Proovisin seal ka Minttu kakao ära. Peale uisutamist oli see eriti hea ja soojendav ja tühja kõhu peale tundus päris kange ka. Õhtul sai veel Lilli juures käidud ja kambaga pokkerit mängitud ja korra isegi linna peal ja klubis käidud. Vot tak.
Muud vist nagu midagi. Püüan magada ja kõik neli töö-ööd vastu pidada (ja mitte enam haigemaks jääda). Wish me luck.

Hitisoovitus:

XOXX

P.S. Waiting for the dawn...

0 arvamust: