Páginas

Forget the past crimes...

Nagu ikka hommikuti enne tööle minekut ja oma hommikusi uniseid toiminguid tehes, kuulasin ka täna Püha Ärkamisaega ehk SkyPlusi Hommikuprogrammi. Ja jutt läks seal kuidagi Ewert and The Two Dragons'ile. Mina olin Kivisaarega samas paadis, ehk siis ma olen tähele pannud, et umbes viimane aasta aega on mingi üleüldine Ewerti ja Draakonite vaimustus aga mina nende lugudest ei teadnud midagi. Ja ei tahtnudki teada. Selle asjaga oli nii nagu mul ikka üldiselt selle haibiga on. Nii kui ma nägin, et feissbuugis kõik jagavad seda good man lugu, siis ma vaatasin nina krimpsus kohe, et mingi haip on jälle üles kistud ja kõik kiljuvad selle peale ja lähevad arust ära ja lasevad end kaasa kiskuda. Ja mitte kordagi ei kuulanud ma neid lugusid. Nimelt. Ja isegi siis, kui ma kuulsin, et see bänd ja laul said mingi aastahiti auhinnad ja mis kõik veel, isegi siis ei mõelnud ma, et "oh võiks ikka tsekkida seda lugu". Sest ma arvasin, et need auhinnad on kõik lihtsalt selle haibi tulemus. A la nagu Tanel Padar and The Sun saab koguaeg mingeid auhindu ja neid mängitakse jube palju ja kontserdid on koguaeg, kuigi nad ei tee enam ammu häid lugusid. Ja siis täna hommikul ütles Kivisaar, et paneb selle loo siis peale, et kuuleb ka ära, mis värk on ja kas on siis nii hea. Ja tänu sellele kuulsin ka mina seda lugu esimest korda. Ja nüüd on nagu mingi ilmutus. Peale ühe korra kuulmist kummitas see laul mind terve päev töö juures ja varvas tiksus selle rütmis. Koju jõudes panin juutuubist kohe selle peale ja terve õhtu olen loo lõppedes selle kohe repeati peale pannud. Vot tehakse häid lugusid. Kohe insta jäi pähe kummitama ja hakkas niimoodi meeldima. Sõnad, viis, plaksutamine, kõik. Ja nii avastasin mina enda jaoks Ewert and The Two Dragons'i. Siis, kui enamikel on ilmselt see vaimustus juba üle läinud. Nii avastasin ma ka näiteks Hurtsi ja mõne teisegi tunduvalt hiljem kui suurem üldsus. Ja ehk parem ongi. Naudin muusika pärast ja mitte haibi pärast.

Sõnad (mitte küll seal mõeldud story ise) lähevad ka mu praeguste meeleoludega ülihästi kokku.
Minu story oleks:

I shot a good man down
Despite the love, he couldn't keep me from leaving
I had to do it


A burden heavy as a rock
Regret it some-else-where
Try to forget the past and all the past crimes

Hitisoovitus ilmselgelt:


0 arvamust: