Páginas

This has gotta be the good life... (?)

Suht tühjus on siin blogis viimasel ajal olnud. Mai tea, enne ma vist kirjutasin sellepärast, et liiga palju vaba aega oli. Nüüd nagu isegi oleks kirjutada miskit aga aega ei ole. Töö. Ja kui kodus oled, siis tahad niisama lebotada. Täna näiteks oli vaba päev. Vaatasin kuus tundi tennist. Aga muidu, kui nüüd kiire ülevaade teha, siis on nii olnd, et olen ikka tööl käind. Paar korda olen peol käinud, mis on olnud päris meeleolukad. Mõnel peol olen kaine olnd, mõnel purjus. Veendusin jälle, et KÕIK mehed on sitapead. Aaa... sellele vist vihjasin siin juba korra. Hoidsin lapsi päris palju (selle nahka ka mu vabad päevad läind). Lapsed on pand häid kilde (üks neist lasi vetsupotist oma sukapüksid ja aluskad alla. Siiani ummistust pole, fingers crossed). Kohtusin ühe ameeriklasega, kes elab aprillist saadik Tartus, kelle nimi oli John või midagi, aga kutsusime teda lihtsalt American Guy. Never went to college or university, loves to bet on horse races and thanks to that he has enough money to just chill and live in Tartu. And he loves it. Külastasin selliseid kohti nagu Baribal, Zavood, Krooks. Kuna tegemist oli pühapäeva õhtuga ja suurem osa karvikuid olid oma urus peidus, siis tundusid need kohad uskumatult normaalsed. Autol oli üks päev lambist aku tühi. Jäin tööle tund aega hiljaks. Just my luck. Külmaks on ka läind vahepeal. Pole eriti tahtnud nende ilmadega nina toast välja pista. Üldiselt olen tähele pannud, et elan viimasel ajal töö nimel. Seda selles mõttes, et kui oled tööl, siis muidugi mõtled, et kuna need vabad päevad tulevad ja üldse ei viitsi tööl olla jne. Aga kui vabad päevad on, siis passid kodus tühja või kipud peole ja pärast põed pohmakat jne. Siis mõtled aint, et saaks tööle ära, et siis muutud normaalseks inimeseks ja teed vähemalt midagi kasulikku. Ja samas saab tööl ikka päris head huumorit. A tööl mõtled jälle, et saaks juba koju ära. No vot. Kahe otsaga kaigas ikka nagu alati. Kindlasti oli veel asju, mis ma tahtsin mainida aga praegu pole meeles. Püüan järgmine kord parem ja usinam olla ja mitte jälle nii pikka vahet jätta.

Hitisoovitus, mis mulle endale praegu väga väga meeldib:

XOXX

2 arvamust:

Kadi

Ma siiski arvan, et kõik mehed ei ole sitapead :D
Ja naised ise on ka vahepeal parajad sitapead, hullemad kui mehed :P

Merka

Eino kõik mehed ei olegi üleni värdjad. Aga isegi kõige paremad mehed on mingist kohast kiiksuga ja mingi koha pealt sitapead :D