Páginas

Viimased kõhupäevad ja -pildid... ?

Käisime maal ja õhtul kaunist päikeseloojangut nähes, arvas mu Rattahull, et võiks seda vaatetorni koos fotokaga vaatama minna. Tegime siis mõned modelliklõpsud ka aga loojuvas päikeses head valgust püüda ei ole ilmselgelt kõige lihtsam.




Aga loojang oli ilus ja kõik tegid suured silmad, kui kuulsid, et ma tornis käisin ja tundsid muret, et kuidas ma küll jõudsin sinna ronida. Rahu, polnud häda kedagi.
Eile õhtul koju jõudes tundsin kerget väsimust, heitsin oma tugitoolile pikali ja viskasin jalad järile. Mingil hetkel tundsin alakõhus valu. Selline kestev valu oli. Seostasin seda väsimusega, ähkisin veits ja ootasin, et see ära läheks. Ja läkski. Aga oh üllatust, varsti tuli see tagasi ja läks jälle üle. Ja nii koguaeg. Mingi aeg siis mõtlesin, et võiks kella ka vaadata. Valud käisid nelja ja viie minuti järel. Ütlesin Rattahullule ka, et mingid imelikud valud käivad. Olin natuke üllatunud, et kohe nii lühikeste vahedega, sest enamasti on algul vahed ikka pikemad ja ebaregulaarsemad ja kui on juba 3-5 minutilise vahega, siis soovitatakse haiglasse minna juba. Lasin veel valudel käia ja peas arutlesin, et kas peaks veel haiglakoti kiirelt üle vaatama või juba jooksma, et ei oleks "ups, lapsel pea juba väljas". Eelmisel nädalal ämmaka visiidil käies, rääkis ta, et kui tunnen õhtul/öösel valusid, siis võtaksin ühe/kaks paratsetamooli. Kui on valehäire, siis läheb üle ja kui õige asi, siis nagunii ei lähe aga vähemalt ei kurna ennast libavaludega, mis ei lase magada ja puhata. Võib juhtuda, et järgmisel ööl on ka libakad ja ülejärgmisel näiteks tuleb juba sünnitama minna ja siis oled kaks eelnevat ööd magamata ja sünnitada ei jõua. Rattahull soovitas ka proovida tabletti ja nii ma tegingi. Üsna ruttu ka valud kadusid. Nii, et sain ka oma esimesed libavalud ära tunda. Kokku oli seda kõike umbes veidi üle tunni aja aga sellest piisas, et nii mina kui Rattahull jõudsime juba mõttes ähmi täis minna, et "oh, kas nüüd tõesti minek ja läheb asjaks". Ja kui senini arvasin, et minu sünnitama minek on küll veel mägede taga (kuigi tähtajani kolm päeva), siis nüüd tundub asi juba reaalsem ja ehk mul väga kaua enam oodata ei tulegi. Fingers crossed, everybody!

XOXX

2 arvamust:

Kadi

Ole siis vapper, kallis Merka! Ja tore, et lõpuks pilte lisasid, olin seda kaua oodanud :)

Merka

Aitäh, Kadi :) Kusjuures ei olegi väga niisama pilte teinud peale koduste "palja kõhu kasvamise" pildi ja neid ei taha siia panna. Naersingi, et keegi ei usugi pärast, et ma rase olen olnud :D