Páginas

Kuidas Saara esimese ampsu sai...

Täna sai nelja ja poole kuune Saara teha esimese tutvuse tahkema lisatoiduga. Plaanisin alustada umbes viiekuuselt, nagu Liisugagi aga supermagaja Saara, kes magas juba enne kahekuuseks saamist öösel 11 tundi järjest, on hakanud nüüd rohkem ärkama ja uni on läinud kehvemaks ning ma olen enda arvates välistanud kõik muud segavad tegurid. Pealegi soovitab minu lemmik uneraamat ka alustada lisatoiduga nelja ja poole kuuselt ja põhjendab väga hästi ära miks. Piim jääb muidugi ikka põhiliseks toiduks aga natukese haaval saab muuga ka harjuda. Liisu puhul meenus mulle see, et ka temal läks umbes 4,5-kuuselt magamine kehvemaks ja kui lisatoiduga alustasin, paranes asi märgatavalt ja mõtlesin toona, et oleks ka võinud varem alustada. Saaral koguneb kaalu ilusti ja mugavuse mõttes võiks ma vabalt vist terve esimese eluaasta ainult imetada. Aga noh, ega varem või hiljem tuleb selle asjaga pihta hakata ja loodetavasti siis magab Saara jälle paremini.
Et kõik oleks aus ja võrdne, said ka Saara esimesed emme tehtud kõrvitsapüree ampsud ajaloo arhivaalide tarbeks dokumenteeritud.

Eks see video ole üks kolmeminutiline kahe lapse sööma ergutamine.
Kuidas Liisu esimesed ampsud mekkisid, saab lugeda ja vaadata siit postitusest.

XOXX

0 arvamust: