Páginas

Kust tuleb raha...

Kui issi süüa tegi ja emme Saaral mähkmeid vahetas, õnnestus Liisul issi vedelema jäänud rahakott kätte saada. Noppis sealt senditaskust kõik sendid välja, pani oma mängukandikule ja läks näitas issile sõjasaaki. Vahepeal olin mina jõudnud Saaraga elutuppa diivanile. Liisu hakkas mulle ühe kaupa sente tooma ja taskusse panema, mille peale mina kiitsin last: "Väga tubli Liisu! Kõik issi raha tulebki emmele tuua!"

Nalja peab saama...

XOXX

P.S. Liisu arvates tulebki vist raha issi rahakotist, sest issil on alati seal paberraha ka ja Liisu siis võtab selle välja, tõstab kõrgele, teeb suured silmad ja ütleb "ooooo". Kui emmel juhtub mõni paberraha rahakotis olema, siis näitab Liisu seda mulle ja ütleb "issi! issi!". Ilmselgelt pole emmel rahaga asja. 

0 arvamust: