Páginas

Mehed on kütid ja naised on korilased.

Eile sai ka nalja. Päeval käisime Rale ja Mannuga Elvas Eveli juures saunas. Väike krõps, väike Sinebrychoff, väike leil. Mõnus tsill pärastlõuna. Millele järgnes töö-öö. Töö-öö oli küll surmigav, sest linna peal oli kaks suurt üritust ja oligi arvata, et meile väga palju rahvast ei tule. Kõige tipuks oli mul ka korralik peavalu. Õhtu päästsid sudoku, küpsised ja Eveli ja Mannu, kes peale Ahju avamist tulid kluppi muga jutustama. Taksojuht oli sõbralik vana ja seekord viitsisin isegi jutustada. Rääkisime klubidest ja klubis käijatest. Taksoonu rääkis, et neiud tänapäeval on ikka labased ja kombekaid neiusid leidub vähe. Mõtlesin, et tuleb jälle see jutt, et noorus on hukas jne. Onu rääkis, kuidas neiud käivad väga väga minide seelikutega, mis midagi ära ei varja. Ja selliseid juhtub takso esiistmel ka sõitma. Ja kuna taga istuvate sõbrannadega on vaja juttu ajada, siis aeletakse seal esiistmel nii, et ei panda tähelegi, kuidas jalad on või kas kõik on ikka kaetud. Ja siis taksoonu rääkis mulle: "Istuvad siin lühikeste seelikuteda, mis midagi ei kata ja no teate küll millised püksid seal all on, mis ka midagi ei kata. Ja siis üks istus siin täitsa jalad harkis ja siis ma juba ütlesin, et nii ei sobi ja vaadaku ka kuidas istub. Sellepeale ütles neiu, et kas sa siis ei tahagi noort tagumikku näha. Ei taha. Ja siis neiu ütles, et aga ma näitan sulle!" Selle peale olevat neiu oma püksid maha võtnud ja näidanudki, mis tal näidata oli. Taksojuht pidas kinni ja viskas neiu välja. Ja siis tulid elu näinud härra suust tarkuseterad, mida me kõik teame aga mida kõik neiud alati meeles ei pea: "Teate, ega see meestele ikka ei meeldi. Võib arvata küll, et meeldiks aga ei meeldi. Ei meeldi sellised, kes end kohe kaela viskavad. Meestele meeldib ikka natuke taga ajada ja vaeva ka näha. Sellised kaelaviskujad on teinekord võib-olla ainult korraks. Aga ei kõlba kuskile!" Ja nii ongi. Meestele meeldib jahtida ja kerge saak on enamasti ühekordseks kasutamiseks. Lõbus jutuajamine oli.
Täna linna Zetosid kuulama, pärast veidikeseks Püssi ja siis jälle töö-öö.

Hitisoovitus: http://www.youtube.com/watch?v=jmJjD33eKDU
Kõikidele minu kallitele sõbrannadele, kes teevad mu elu rõõmsamaks. Ja sõpradele ka. Mina teid ka:)

XOXX

0 arvamust: