Páginas

I'll be there for you...

Te ei kujuta ette kuidas mu sõbrapäev lõppes. No see on ikka täitsa kino. Mul oli päeval linna asja ja sõitsin marsaga linna. Marsajuht soovis kõigile head sõbrapäeva ja pakkus kommi ja puha. Linnas avastasin, et olin telefoni koju unustanud. Vaatasin, et mis siis ikka, et saab ilma ka hakkama. (Sellepärast ma oma sõbrapäeva sõnumid ka nii hilja saatsin). Noh ja ajasin oma asjad linnas ära ja ootasin kaupsi ees marsat, mis pidi tulema 21.30 et koju sõita. 21.40 marsat ikka ei ole. Mõtlesin siis juba, et ei tea kas peab venna juurde ööseks minema, et kellelegi helistada ka ei saa, et keegi mu ära viskaks. Ootasin veel ja lõpuks tuli marsa 15 minutilise hilinemisega. Marsajuht ütles, et pidi kellegi käima tõmbama ja soovis endiselt rõõmsalt kõigile head sõbrapäeva ja pakkus kommi. Mind väga imestama ei pannud, et ta kommi pakkus jne, sest ta on alati kõige viisakam marsajuht ja soovib alati head päeva jne mitte nagu enamus mossis bussijuhte. Ja saime umbes kaks minutit sõita kui politse vilkuritega marsa maha võttis Ahju ees. Tuli ütles, et tere, meile tuli vihje et ühe valge bussi juht võib olla joobes ja puhkuge palun siia. Mõtlesin, et no et puhub nulli ära ja siis saab edasi sõita. Politseimees ütles 0.28 ja et see on joove ja keerake mootor kinni, teie edasi ei sõida. Mul oli et dafuq is this??? Ma nagu ei suutnud seda uskuda kõige viisakamast marsajuhist. Ja puhkus uuesti ja sama. Marsajuht ütles, et eile õhtul oli võtnud. Politsei imestas selle peale, et mis joove tal veel päeval võis siis olla. Siis hakkasin marsajuhi juttu kuulates nagu ise ka vaatama, et nagu veits naljakalt räägib. Helistas siis marsajuht ühele teisele marsajuhile ja too lubas 20 minuti pärast kohal olla. Marsajuht ise läks politseibussi. Teine politseiauto tuli ka ja umbes 20 minuti möödudes tuli üks politseinik ja ütles, et tere sõitsite joobes juhiga ja tema edasi ei sõida ja organiseerib teise juhi ja peate lihtsalt rahulikult ootama. See oli esimene kord kui keegi meie poole ka pöördus (marsas oli kuus inimest). Paar mintsa läks mööda ja politseionu tuli ütles, et 20 minuti pärast tuleb teine transport. Ehk siis peale 25 minutit ootamist pidime veel 20 minutit ootama. Kõige parem oli veel see, et marsal mootor seisis ja aken oli lahti, ehk siis hakkas päris külm seal. Lõpuks tuli hoopis üks taksobuss, kellel taksomeeter tiksus ja kes meid kõiki ära tõi. Nii, et sain koju umbes tund ja viisteist minutit hiljem, kui pidin saama. Aga nagu kiuste, siis olin just täna telefoni koju unustanud. Ema muretses kodus lolliks, et mis muga juhtunud on. Ja veits koomiline oli ka see et olin linnas joonud kaks tassi teed ja ühe kohvi ja enne marsale tulekut tundsin kerget põiekat. Vaatasin, et ah 20 mintsa pärast olen kodus nagunii. Noh, hakkas ikka suht põie peale küll. Ja tegelikult pidi marsa ühe ringi veel sõitma ja ma mõtlen, et mida tegid need inimesed kes ootasid pool üksteist marsat, mis on täiesti viimane võimalus Tõrvandisse saada. Don't know. Aga jah... you never know these people.
Igatahes tahaks siis veel siin ka öelda kõigile oma kallitele sõpradele, et ma ei tea mis ma ilma teieta teeks. Ja nagu siin vist juba ühe korra olen öelnud, et kui ma midagi muud pole õigesti siin elus teinud, siis vähemalt teid olen osanud küll hästi valida. Aitäh, et olete mu jaoks alati olemas olnud. Luban ka teie jaoks olla. Love you every day!

Hitisoovitused:


XOXX

2 arvamust:

Kadi

Tõeline seiklus :D

Merka

No tund aega marsas passides ei tundunud nii väga seiklus aga koju jõudes küll juba naersin kogu asja üle :D