Páginas

Good things do happen sometimes...

Kuigi enamus teist teavad seda uudist juba, mõtlesin, et teen siin ka ametliku änaunsmendi. Kui keegi veel mäletab siis, siis ükskord ütles kolleeg mulle nii pool naljaga, et "sust võib veel asja saada, kui külm ära ei võta". Vahepeal on kevad kätte jõudnud, külmad on üle elatud ja minust ongi natuke asja saanud. Nimelt umbes kuu aega enne katseaja lõppu pakuti mulle vahetuse vanema/vanem-klienditeenindaja/juhataja asetäitja kohta. Ja kuna ma seda tööd tegelikult ka tahtsin, siis ütlesin kohe, et challenge accepted. Challenge just sellepärast, et tegelikult mul puudub juhi kogemus, tegelikult pole ma kõikide toodete ja asjade osas nii pädev kui mõned, kes on seal töötanud näiteks kolm aastat, tegelikult läks ära kaks väga väga head mehhaanikut/vanem-klienditeenindajat ehk siis mul pole kellegi kõrvalt väga õppida seda vahetuse vanema asja, tegelikult tuleb kaks uut kogenematut tüüpi, kes ei tea asjadest mitte midagi ja jooksevad minu juurde kui keegi tahab rattaketi õli osta (millest mina ka ei tea midagi) ja tegelikult läheb juhataja järgmine nädal puhkusele ja ma pean juba kõike oskama. Ehk siis kogu õppimise periood jäi üsna lühikeseks ja uue töö algus saab olema üsna keerulisel ajal meie ettevõttes ja kohe tuleb täie auruga kõigega hakkama saada. Õnneks on meil ikka jube hea juhataja ja ta on mind väga hästi koolitanud. Nii, et esimene päev peale katseaja lõppu olin kohe üksi bossina tööl. Võtsin asja megarahulikult ja kõik läks üsna hästi. Noh, üks töötaja avastas lõuna ajal, et tal on 37,5 palavik ja tatistas ja köhis ja lasin ta koju ära, mistõttu olime suht understaffed aga saime hakkama. Ja no uus mehhaanikupoiss oli ka tööl (mis tähendab ka peaagu, et üks inimene vähem) ja seega pidin ise ka rattaid müüma. Tuli välja küll. Vot. Eks näis siis kuidas edasi läheb. Aga esimesed sammud sellel karjääriredelil ülespoole on tehtud. Hoidke mulle fingers crossed, et see tee oleks sile ja ilma suuremate küngasteta.
Ja lõpuks tuleb ikka natuke oma ego upitada, ehk siis kolme kuuga katseajal saada vahetuse vanemaks, like a boss!

XOXX

4 arvamust:

M.

Nii peabki (Y) väga tubli oled igatahes! :D

Merka

Kummardus ja kniks :)

Kadi

Nii-nii tubli oled, Merka! :)

Merka

Püüan olla :)