Páginas

Nothing will work unless you do...

Teate, mis innustab jõusaalis kõige paremini ennast ületama? Musklimees su kõrval. Ehk siis rannahooaja lähenedes ja hirmust selle ees, mida söödud shokolaad teha võib, olen paar päeva käinud väheke füüsilist tegemas. Tegelt olen neid jooksmisilmasid juba ammu oodanud, aga nagu näha siis endiselt sajab siin kohati lund ja muid pussnuge alla. Ja pole veel saanud korralike jooksutosse ka osta ja ausalt öeldes töötades spordipoes ei julgegi enam tavaliste tossudega jooksma minna. Eniveis kutsus siis Superstaar mind treenima. Eile käisime enne jõukas ja vehkisime natuke erinevate masinate peal ja lasime jooksumasina peal ka. Kuna pikka aega polnd jooksuliigutusi teinud, siis võtsime väiksemad eesmärgid ka aga täitsime need ära. Pärast käisime pilateses, mis osutus uskumatult meeldivaks ja andis väga hea koormuse ja muidugi sain mõelda, et nüüd on mul ull bodyandmindharmony. Vot.
Täna hommikul olin kindel, et lähen ikka jooksma. Pistsin pea aknast välja ja nagu ka ilmateade ütles, siis tuul oli puhanguti 13 meetrit sekundis. Ja mu jooksuring läheb põldude vahelt nii, et seal on need puhangud veel suuremad. Nii, et vaatasin, et sellise ilmaga ma küll kaugele ei jookse. Ja siis mõtlesin, et ohh lähen täna ka spordikasse. Mõte tuli nii hilja, et "... kui Merka spordihoonesse jõudis, oli trenn juba alanud". Aga õnneks just alles, nii et hakkasin ka ruttu kaasa vehkima. Täna kavas: step-aeroobika. Polnd varem konkreetselt step-aeroobikat teinud nii, et kui ma hoogu sattusin, siis pidin koguaeg end tagasi hoidma, sest kartsin et astun stepipingist mööda ja murran oma jala. Aga ei, väga lahe oli. Trenni lõpuks oli tunne, et käed ja jalad tahavad otsast kukkuda ja olin näost punane kui peet. Riietusruumis vaatasin, et peaks ikka viimast võtma, kui juba kallis raha on makstud. Läksin jõukasse, kus punnis kätega mehed rapsisid. Üks tüüp astus ühele jooksumasinale just ja mina, vana enesekindlus ise, astusin kohe tema kõrval olevale masinale. Ja nii me siis sõkkusime mõlemad. Vaatasin koguaeg, et ei saa alla jääda ka ja ma pean ikka kiiremaid samme tegema kui tema. Algul vaatasin, et ma niigi trennist tulin just, et teen sama palju kui eile ja siis kõik. Kui aeg sai täis siis vaatasin, et tüüp mu kõrval ikka veel sõkub. Mõtlesin siis, et teen 5 mintsa rohkem kui eile. Kolme mintsa pärast väsis tüüp ära ja läks oma muskleid pumpama. Mul said küll need +5 mintsa ka täis aga vaatasin, et kuidas ma siis nüüd kohe maha lähen, et siis vaatavad kõik, et ma tahtsingi aint kiusu pärast tüübist kauem joosta. Ja siis sõkkusin veel edasi. Siis jäin kuidagi samal ajal kõrvalsaalis olevaid hokipoisse läbi klaasi vaatama ja lõpuks olin jooksnud täpselt poole kauem kui eile. Winning. Siis küll enam rohkem punnitada ei viitsind ja muidu on järgmine kord palju raskem jälle ennast ületada. Võtsin mõnuga sauna ja kodu. Need kaks päeva on küll korda läinud. Või noh teisalt, olen kaks päeva trennis käind ja juba kelgin, kui hull spordimutt ma olen. Ennast peab ju kiitma. Kes ühineda tahavad, siis reedel on kavas 12.15 Muscle-Hustle ehk musklid punni aeroobika.

XOXX

0 arvamust: