Páginas

Bang bang...

Since I'm the Boss Lady nüüd ja ametijuhend nõuab esinduslikku välimust, siis tsiteerides klassikuid: "If you're born really ugly, there are steps you can take to trick people into thinking you are good looking". No worries, hoora meiki ma ei harrasta. Aga kuna mu küüned näevad pidevalt välja nagu võtaks ma kartuleid iga päev, siis mõtlesin nendega midagi ette võtta. Tavaline "hoolitse küünte eest, kasuta õli, tugevdavat lakki blabla" jama doesn't work for me, sest ma olen sündinud küüntega, mis on õhukesed, nagu paberilehed ja miski pole seda aastatega muutnud. Nii, et olen pilgud pööranud erinevate beibeküünte variantide poole. Uurisin viimaseid moehitte ja kui ma nägin neid

pidin ma küll ära minestama. Who finds this beautiful? Need on küll lapsena vist eriti kõvasti kukkunud. Eriti õõvastavad näevad pardijalad veel varvastel välja, mida ma siia ei taha postitada.
Nii, et kui selliseid näete, siis teadke, et te ei ole sattunud parditiigi äärde, vaid see on mood!

XOXX

0 arvamust: