Páginas

Spoiler...

Natuke filmiuudiseid ka. Sattusin siin ükskord jälle moodsa bussiga pealinna sõitma. Sõit nägi algul ikka välja nagu tavaliselt. Püüad magada, keerad teistpidi, püüad magada jne. Ei õnnestu kuidagi. Kui enesepetmisest loobusin, näppisin muusikat. Oli isegi päris kuulatavat aga ka see ammendas ruttu. Filmide peale algul väga ei lootnud, sest juba eelmisel korral selgus, et olin kõike nagu näind ja palju sa seda "Siin me oleme" ikka vaatad. Aaaaga siis nägin, et thrilleri rubriigis oli pakkuda Black Swan. Nimi oli kunagi kõrvu jäänud ja panin peale. Kõige pealt köitsid mind need balletikingad ja trennid. Olen minagi külmas saalis klaverimängija saatel ja kondise balletiõpetaja taktilugemisel hüpelnud "teise ja viiendasse, teise ja viiendasse, plieeee, chasseeee, glissadeee, passeeee". Ja siis märkamatult oli storyline ka päris huvitavaks muutunud. Kohati viskas sellist veits scary muusikat või oli mingi ehmatuse koht aga see oli kõik hea maitse piiril. Ja noh, ma ei tea, mis kaasreisijad arvasid, kui olid sellised kohad, kus meestreener haaras trennis tantsijalt jalgevahelt ja masseeris väga agaralt tema rindu. Aga see pidavat kõik olema tema õigele teele viimiseks. Aga buss jõudis kohale, enne kui film läbi sai. Õigemini olin saanud vaadata täpselt tunni jagu seda filmi ja täpselt selle kohani oli tundunud päris huvitav ja köitev ja ainult natukene etteaimatav. Maha astudes kibelesin kohe tagasi sõitma, et saaks filmi lõpuni vaadata. Aga asjalood läksid nii, et bussiga ma tagasi ei tulnud. Kodus panin siis filmi tõmbama ja paar päeva hiljem sain ühel õhtul edasi vaadata sealt kus pooleli jäi. Ja from that point on läks film järjest sürrimaks ja vähem köitvamaks. Peategelane keeras täiesti ära ja kõik läks juba nii ulmeks, et ma isegi ei suutnud enam talle kaasa tunda. Sai oma tantsud ära tantsitud ja loomulikult palju paremini kui muidu aga no ma ei tea mida ta nii ullult tarbis, et üldse enam reaalsusel ja meelepettel vahet ei suutnud teha. No okei, võib-olla ei suuda mina lihtsalt mõista seda nii suurt püüdlust ja tahet aga no niimoodi ikka ära keerata. Ja no lõpp oli eriti klišee kuigi mõnes mõttes ka ootamatu, sest ma olin kindel, et see, mis talle sellise lõpu põhjustas, oli lihtsalt järjekordne meelepete. Ühesõnaga long story short, täpselt esimese tunni jagu see film ongi huvitav ja põnev ja edasi saab vaadata lihtsalt ühte hullu tüdrukut. Kui ma nüüd mõlten, et kas ma soovitaks seda või mitte, siis tegelikult võite ära vaadata. Hea algus tõstab ta siiski above average kategooriasse.

Täiesti teemaväline hitisoovitus, mida aga soovitan küll väga:

XOXX

0 arvamust: