Páginas

Makin' bacon pancakes...

Teate, mis on maailma kahtlaseim asi? See, kui spordi ja vabaaja rõivaste kauplusse astub mees, marsib sinu juurde ja küsib kas teil dressipükse müüakse. Ja veel kahtlasem on see, kui ta tahab mingeid imelikke dresse. Ühesõnaga just see päev kui meil stääfi nappis ja olin enamus aja saali peal, astus poodi Veel Kõige Kõige Suurem Boss Ja Omanik ja kuna ma polnud teda varem näinud, siis kasutas ta võimalust ja tegi mulle "testostu". Väga puusse vist ei pannud aga mine sa tea, mida tema vaatas. Terve nädal on kuidagi jube pingeline ja raske olnud. Ei ole nii smuudilt asjad läinud, kui tahaks. Kolleeg, Meister-Rattur, ütles mulle üks päev mingi minu vingumise peale, et kui elus ühes vallas läheb kehvasti, siis teises asjas läheb samal ajal sajaga hästi. Nii ta vist on olnud ka. Aga praegu nagu segased ajad, ei tea kummale poole see kauss hakkab kalduma nüüd... Can I have it all?


XOXX

0 arvamust: