Páginas

What's the deal, banana peal?

A week has gone by... jube kiire nädal jälle. Töö, kodu, trenn. Hulka on sattunud ka parasjagu meelelehatust. Käisin kinos paar korda. Esiteks Skyfall. Polnud varem ühtegi Bondi algusest lõpuni näinud aga seda oli tahtmine ikka vaatama minna. Ja suprais suprais, osutus päris nauditavaks. Pikemalt pole siin midagi kirjeldada aga nagu kuulnud oled, siis pole see päris tüüpiline Bond. Aga klassikat oli ka kindlasti selles. Teine oli Savages. Kaks ilusat meest plus üks ilus naine plus miljonite väärtuses kanepiäri plus Mehhiko narkokartell. Film oli täis päris karmi vägivalda, seksi, ropendamist, narkot ja arvete klaarimist. Aga oli ka täitsa põnev jälgida ja lõpp oli eriti unexpected. Nii et kino on saanud küll. Muidu on kuidagi õhtud väga pikaks veninud ja voodisse olen saanud väga hilja ja välja sealt olen pidanud saama väga vara. Eile ka tuli lapsi näiteks hoida. Lõppkokkuvõttes olin tänaseks nii väsinud, et magasin päeval hea mitu tundi. Sellist asja pole vist juhtunud mu klubi aegadest saadik, et ei ole peo järgne päev ja ma päeval magan. Vot... Aaa Tegevdirektor käis ka külastas. Veits põdesin, kuna viimasel ajal pole meie koostöö väga sujunud, või noh õigemini suhtlemine on natuke konarlik olnud. Aga ta oli üübernormaalne ja rääkisime päris pikalt igasugustest asjadest. Nii, et selle koha pealt on ka loodetavasti okei. Ja siis muud ei midagi. Tuleb kodune nädalavahetus, et siin veits korda lüüa, sest muul ajal selleks aega ei jää kuna ma pole põhimõtteliselt üldse kodus. Loon korda kodus ja oma asjades. Süsteem peab olema.

This should have been the Bond song. Aga Adele on ka okei.

XOXX

0 arvamust: