Páginas

Colorful...

Ma avastasin enda kõhu peal pigmendi laigu! Rattahull ütles, et see tekkis sinna juba mitu nädalat tagasi. See on sellises kohas, kus ma ise hästi ei näe ja siis alles täna avastasin. Guugeldasin siis kohe pigmendi laike ehk melasmat ja mis ma teada sain? See tekib 90% naistel vanuses 20-40 ja nendest 50-70% raseduse ajal. Need tekivad hormonaalsete muutuste tõttu ja nimetatakse ka raseduse maskiks. Ma ei teagi kuidas ma seda enne üldse kuulnud ei olnud. Vot nii rase ma olengi.

P.S. Lebasime Rattahulluga täna diivanil ja ta hoidis niisama kätt mu paljal kõhul. Ja siis üks hetke ta ehmatas kergelt ja ütles "LIIGUTAS", "JÄLLE", "JÄLLE". Mina ise ei tundud midagi. Võib-olla tundis tema kuidagi paremini, kui käsi oli tihedalt vastas või siis tundis ta mingit soonte tukslemist. Lapse liigutusi ma ise veel tundnud ei ole. Esmarasedad hakkavad liigutusi tundma umbes 20. nädalast. Üks rase sõbranna ütles, et tema tundis esimest korda 18. nädalast. Perekoolis kirjutab mõni sama rase esmarase, kui mina, et juba ammu möll käib kõhus. Tahaks öelda, et äkki ajavad gaasidega sassi aga ei ole ise ju tundnud, ei tea. Mul on ka platsenta kinnitunud emaka eesseina, sellisel juhul hakatakse ka üldjuhul liigutusi tundma hiljem ja kõht hakkab ka hiljem paistma. Nii väga tahaks tegelikult tunda küll juba. Lähinädalail peaksin ikka tundma hakkama. Ja olge mureta, küll ma siis kisendan sellest siin. Ja mida suuremaks mu laps kasvab, seda enam saan teadma ta tujusid. Kõik on veel ees...

XOXX

0 arvamust: