Páginas

Mõistus on kadunud...

Mõtlesin, et mu hajameelsus oli vaid ajutine, kuid täna juhtus midagi täitsa mõtlemapanevalt tõsist. Peale tööd läksin keskuse peale, et paar vajalikku asja soetada. Enda poest väljudes oli mul käes rahakott, kuhu panin veel raha sisse ja käekott üle õla. Kõndisin ja mu nutitelefon tegi häält. Istusin pingile maha, sest pikem toksimine tuli. Sain toksitud, tõusin püsti ja kõndisin edasi. Astusin sisse sihtkohaks olnud poodi kaugel eemal, vaatasin ringi ja leidsin vajaliku asja. Kassa juures avastan, et käekotis pole rahakotti. Mõtlesin kohe, et see oli mul käes enne ja tormasin pingi juurde tagasi. Rahakotti seal ei olnud. Läksin enda poodi tagasi, ka ei olnud. Läksin vaatasin pingi juurde, alla ja peale, ikka ei olnud. Pingi juures oli prügikast, isegi sinna vaatasin aga ei midagi. Tormasin siis infoletti, ei ole midagi leitud. Nutt tahtis juba peale tikkuda, et kuidas see võimalik on. Panin just sularaha ka rahakotti ja just tegin uued dokumendid endale ja kõik on läinud nüüd. Olin juba asjaga leppinud, kui tagasi kõmpides vaatasin, et küsin sealt poest, mis pingi vastas on. Ei midagi. Vaatasin, et küsin veel kõrvalt poest ka. Ja üllatus üllatus, teenindaja ulatas mulle mu rahakoti. Milline õnne- ja kergendustunne käis läbi. Ise ikka mõtlesin, et kuidas nii udu sain olla, et tõusen püsti ja jalutan minema, ilma, et kontrolliks, kas maine vara on olemas. Seekord läks kõik hästi aga edaspidi pean küll vist ketiga külge riputama endale kõik asjad.
Kirjutasin vahepeal oma beebi päevaplaanist. Tundub, et ta on oma plaanid ringi teinud. Viimased ööd on ta väga aktiivne olnud. Varem mõtlesin, et nii hea, et öösiti ei togi ja ilusti saan magada. Nüüd aga pidevalt ainult siputab. Siis keeran teise külje ja jälle. Ei tea kas ei sobi talle ükski asend või niisama siputab. Ei saa nagu ignoreerida ka, sest äkki tal on tõesti paha mingis asendis. Eriti tugevaks on ta ka juba saanud ja löögid annavad ikka korralikult tunda. Nii, et nüüd ei saa ma jälle magada. Ei sure jalad ega käed ära, ei jää puusad valusaks ega midagi vaid printsess mutkui põtkib ja trallib. Ei tea kas see tähendab ka hiljem unetuid öid...
Ja lõpetuseks üks humoorikas video, mida näitasin ka oma mehele.

XOXX

2 arvamust:

Unknown

No ma mõtlen, et kuna selle testi teisel pool juhtmeid olid naised, siis ilmselt keerati masinast ka poole ägedam doos juhtmetesse. Videos ei ole isegi püütud varjata naiste kahjurõõmsat naeru ja muud pilkavat..

Merka

No... see nende reageering teeb niisama ka natuke nalja :) Vähemalt mul oli ka vaadata lõbus ja mitte kahjurõõmust vaid lihtsalt nende reageerimise peale :) Ega mina ei kujuta ka ette, mis see tegelikult tähendab :D