Páginas

Musterema lood: osa 4...


Kui telekast tuleb mingi huvitav reklaam või näidatakse loomi, siis Liisu on kohe ninapidi teleka juures. Ükskord oli Liisu issiga kodus ja nad sõid kohupiima. Ma ei tea, kas Liisu ei olnud oma söögitoolis või mismoodi asjad olid, kuid üks hetk oli Liisu oma kohupiimase käega teleka juures, umbes nii nagu üleval pildil näha võib. Sellest tekkis sinna kapi küljele üks kohupiima latakas. Rattahull seda ära pühkida ei märganud ja kui mina koju jõudsin, oli kohupiim juba ilusti kõvaks kuivanud. Ma ei mäletagi, miks ma too hetk kohe ei saanud seda ära puhastada ja nii see sinna jäigi. Läks umbes paar päeva mööda ja emme ei olnud IKKA VEEL seda kohupiima sealt ära pühkinud. Muidu ma seda vist ei märganud ka, kui ainult siis, kui diivanile istusin. Aga kui ma oma suure kõhuga diivanile ära istun, siis viimane asi, mis ma teha tahan, on ennast sealt püsti ajada. Ilmselt ka seepärast, ei olnud ma ennast eriti usinasti kööki lapi järgi ajanud.
Liisu käis ikka aeg-ajalt ninapidi teleka juures ja nii ka eile õhtul, kui ETV2-lt näitas lastekaid. Rattahull oli arvutis ja mina korjasin mänguasju põrandalt kokku ja üks hetk, kui Liisu teleka juurest ära tuli, siis kapil enam kohupiima ei olnud ja Liisu suunurgad olid veidi valged. No vot, tegi vist endale väikse õhtuoote. Kapp puhas ja lapsel hea olla. Oh, jah... milline musterema...

XOXX

2 arvamust:

Leila

Tark ei torma :) Selle kohta tuli mul üks lugu meelde, mille mu abikaasa kunagi rääkis. Aastaid tagasi avastasid nad oma ametikorteri rõdul surnud tuvi. Rõdu kuulus korterikaaslase toa juurde ja korterikaaslane ei kiirustanud selle koristamisega. Ühel päeval oli tuvi sealt lihtsalt kadunud. Kõduneda ei jõudnud, aga kas siis käis mõni kass rõdu peal või aitas tormituul kaasa. Igal juhul probleem lahenes iseenesest.
Kohupiima ja surnud tuvi ei anna muidugi võrrelda, aga veel kord - tark ei torma :)

Merka

Heh, päris hea lugu :D
Ega seda koristamist on niigi palju eksole. Kui saab niisama, on ka hea :)