Páginas

She's a genius!

Ma ei tea, kuidas seda nüüd tagasihoidlikult öelda aga meie laps on geenius!
Ostsin Liisule mõnda aega tagasi ühed topsid, mis on eri suuruses ja värvis ja käivad üksteise sisse või üksteise peale torniks. Näitasin Liisule kuidas saab torni laduda ja kuidas topse üksteise sisse panna aga tema leidis, et need tuleks hoopis käega laiali lüüa. Hiljuti hakkas Liisu neid hoopis üksteise kõrvale sättima ja vahel jõi kujuteldavat vett nendest.

Täna hommikul sättis Rattahull tööle ja emme ka toimetas ringi ja Liisu tegeles oma topsidega. Läksime tegime issile "dadaa" ja läksin suurde tuppa ja mis mina näen:

Liisu oli topsid paigutanud värvide järgi. Geenius ju! Ma ei ole talle sellist sorteerimist kordagi õpetanud. Muidugi ei välista ma pimedat õnne ja puhast juhust aga no uhke emasüda tahab ikka arvata, et minu laps on see maailma kõige targem ja tublim...

XOXX

5 arvamust:

Leila

Väga tubli! Geenius, mis geenius :)

Lehti

Minu meelest on need topsid kõige geniaalsemad mänguasjad üldse. Lihtsuses peitub võlujõud! :) L sai need topsid vist veidi enne aastaseks saamist, siis ta nende vastu huvi ei tundnud, aga mingi hetk oli ta neist lahutamatu ja see kestis väga-väga pikalt. Muid mänguasju polnud üldse tarvis. Ta kasutas neid milleks iganes. Vahepeal oli paus, aga nüüd, kus ta on juba üle 3a, kasutab ta neid asjade hoiustamiseks ja nö söögitegemiseks. Ma juba ootan, et mida P neist varsti arvab. Hetkel, peaaegu 10k loobib ta neid niisama mööda elamist laiali.
Kusjuures, kui lugesin su postitust, siis mõtlesin, et ma ei mäleta, et Lene oleks niimoodi sorteerinud, aga siis koitis, meil on need topsid kõik erinevat värvi. :D

Merka

Meie Liisu ka tunneb nende vastu järjest suuremat huvi ja sätib neid igale poole. Täna õhtul panin vanni vee jooksma talle ja seni tassis ta mitu topsi vanni, millega pärast vett kummutati. Ja kõik teised vannimänguasjad olid unustatud :D

Liisa

Väga tubli! :)

Kadi

Oo, väga uhke! :)