Páginas

It’s not whether you win or lose. It’s how you place the blame.

Merka oli eile päris purjus. Kohe täitsa piinlik on. Pole väga ammu nii purjus olnud.

Igatahes tegime eelmine nädal plaane, et esmaspäeval lähme Püssi. Jõudsin kaheksa läbi Manni juurde ja tegime kiired kokteilid. Turvamees-poisid tulid ka Manni juurde ja tegime Püssika soojendust. Meil Manniga oli kahe peale 0.5 L viina, mis tundus suht okei, sest kui me eelmine kord Maasikas ja CT-s käisime, siis jõime Gini ja sama palju viina ja pärast veel kumnbki mingi kaheksa shotti ja ma ei olnud sugugi nii purjus nagu eile. Igatahes läksime Püssi. Rahvast oli päris palju. Õhtu oli soe ja istusime väljas. Käisime Manniga sees Gini ostmas ja mingid italjaanod tulid jutustama. Kutsusid meid väga lahkelt kaasa Itaaliasse. Me siiski viisakalt loobusime. Nägin isegi Ervinit ja Mihklit ja ajasin veits juttu ka nendega aga ei mäleta millest. Kahe paiku tõi meid Skarabeus koju. Ühesõnaga mõnus tsill õhtu oli. Hommik oli tunduvalt raskem. Kõigepealt ärkasin enne seitset selle peale, et väljas oli hull padukas ja välkus ja mürtsus kõvasti. Mann ei kuulnud midagi. Järgmine hetk ärkasin siis kui Mann askeldama hakkas. Vaatasin, et olemine täitsa ok aga see oli petlik tunne. Igatahes Mann läks sõbrannaga Võrru. Õnneks viskasid nad mind ka möödaminnes koju ära, sest bussiga ei oleks ma küll tahtnud sõita. Kodus püüdsin veel magada aga tuumapohmell läks järjest hullemaks. Jõin vett ja mingi aeg ikka magasin. Kui ärkasin, siis lootsin, et kõik on üle läind. Ei olnud. Vegeteerisin diivani peal edasi ja umbes kella viie ajal tundus, et hullem on möödas. Elu hullem pohmakas vist. Vanaks hakkan jääma vist. Vanasti ei olnudki mul sellist asja nagu pohmakas kunagi. Vot. Aga õhtu oli meeldiv igatahes.

Nüüd paar tööpäeva ja siis jälle pidu. Reedel on Sokkas mu venna suur juubeli party. Ma arvan, et ma olen üsna kaine seal. Elame näeme.

XOXX

0 arvamust: