Páginas

Kui ei aita jõud, siis aitab kavalus!

No ma lihtsalt pidin kirjutama praegu kohe, kui ma olen alles töölt tulnud ja tegelikult võiks magama minna, sest täna on isegi nagu und. Aga selle asemel kirjutan nüüd paarist viimasest päevast.
Kuna meil üks päev käis meistrimees ehk mu onu meil kodus hädavajalikke asju nokitsemas, siis on ka natuke remont või midagi sellist hoogu juurde saanud. Meil on uued kardinapuud üleval ja uued kapiuksed. Nii et neljapäev ja reede turnisin viienda korruse akende peal hoolimata oma kõrgusekartusest ja panin kardinaid üles. Kuna onu meistrimees läks Soome ja tal oli päris kiire, siis kõiki asju ta ei jõudnudki ära teha. Köögikappide uksed jäid panemata. Ma vaatasin, et kui raske see ikka olla saab ja võtsin asja ette. Ja nüüd on meil ilusad kapiuksed ka ees.
Siis olen jälle ka kõik päevad tööl olnud. Kolmapäeval läksin tööle ja vaatan, et ooooo, terve tagumine saal on telliskivideni laiali lammutatud. Saab klubi jälle väheke värskendust. See nädal tööl on üldse kuidagi veider olnud. Ei teagi miks. Aa näiteks üks öö uputas naiste wc nii, et maas oli 5 cm vett. Igatahes. Neljapäeval oli Tätte kontsert. Kuna ma eelmine aasta ei saanud minna, siis otsustasin, et see aasta lähen, maksku mis maksab, läbi tule ja vee ja kasvõi üksi. Üksi ei pidanudki minema, sest Lilli tuli ka oma ema ja sugulastega ja läbi tule-vee polnud ka vaja minna. Kontsert hakkas kell üheksa ja ma mõtlesin, et nooo kümneks saab läbi ja siis saan täpselt tööle jalutada. Kontsert oli väga hea. Eriti Tätte ja Matvere. Nendest Koiksonitest ja Maarja-Liisidest oli savi aga nad laulsid ka ilusti. Aa... ja lugege Sky Plusi blogi. Seal kirjutas, et Jaan Tätte on täiskasvanud eestlasele nagu Hello Kitty, kelle peale kõik tormi jooksevad. Ja nii ongi. Ma pole vist kunagi Tartu Laululaval nii palju rahvast näinud. Kui meie jõudsime 15 minutit enne kontserdi algust kohale, siis oli kaugel taga paar viimast rida veel vabad. Need täitusid ka ruttu ja rahvas istus isegi lava ees ja igal pool muru peal maas. Kella veerand üheteistkümne ajal aga ei paistnud kontsert veel kaugeltki läbi saavat aga mul oli vaja tööle minna. Seega pidin varem ära tulema. Õnneks oli Bakler nii hea ja tuli mulle lauluka juurde järgi. Töö juures on meil palju uusi nägusid. Igasuguseid käib meil proovipäevadel. Neljapäeval oli näiteks üks kutt riidehoius proovipäeval. Samal päeval olid ka mingid soome pässid peol, kes olid üsna purjus. Pudistasid mulle sealt klaasi vahelt et kaunis tyttö jne. Mingi aeg läkski üks neist nii härga täis, et tõstis meeste wc-s ühe kabiini ukse lihtsalt eest ära, samal ajal kui seal üks teine tegi oma häda. Tõstis ukse lihtsalt eest ära! Kohe läks seal mingiks suuremaks ütlemiseks aga kakluseks päris mitte siiski. Turvad toimetasid sommi ruttu turvaruumi. Siis nõudsid talt katkise ukse eest 2500 krooni. Sommi maksis kohe ära ka. Pärast tuli välja, et uksel oli vaja enamvähem kaks kruvi juurde osta või midagi sellist. Täna, reedel, oli jälle klubi üsna täis rahvast. Ja nii kui tuleb rahvas, tulevad ka kaklused. Terve suvi on kuumade ilmade tõttu tunduvalt vähem rahvast käinud klubis. Kui rahvast oli vähe, siis ei olnud ka põhimõtteliselt üldse kaklusi ja kedagi ei olnud vaja välja visata jne. Nüüd on viimased nädalad rahvast rohkem ja kohe on ka äksionit rohkem. Kaklusi ja värke ja isegi naisi on olnud vaja välja visata. Mingi aeg läks siis täna ka ukse peal teemaks ära. Üks venelane ei tahtnud aru saada, et väljudes kaotas tema pilet kehtivuse ja on vaja uus osta, kui sisse tahab minna. Seletasid ja seletasid seal turvaga omavahel ja läks rabelemiseks ära. Ma mängisin arvutis tuima näoga oma mängu edasi, sest tundus, et midagi erilist ei ole. Siis tuli tollele venelasele veel mingi tüüp appi ja siis läks üks turva veel appi ja siis tuli veel üks kutt venelastele appi ja siis veel üks turva jne. Jama läks juba üsna suureks nii, et turvad käskisid mul ka paanikanuppu vajutada. Siis tulid Skarabeusi turvafirma mehed kohale ja lõpuks oli seal ukse peal paar tüüpi näoli asfaldis ja ülejäänud puntras nende peal nii, et ei jõudnud kokku lugedagi. Selle aja peale kogunes ukse peale ka päris suur publik. Rahvas enamvähem plaksutas seal ja kommenteeris, et ikka täie raha eest saab lõbu. On ikka inimesed. Aga asi saadi ruttu kontrolli alla ja lõpuks oli vist mingi 4-5 meest käeraudades turvaruumis. Politsei viis nad minema aga mõni neist hakkas isegi politseile vastu ja jama oli seal küllaga. Lisaks sellele oli vaja mu paanikanupp võtmega välja keerata. Vaatasin, et teen ise seda, kuna ennegi on seda nuppu vaja läinud ja olen pärast tagasi keeranud ja Bakler andis mulle võtme. Keeran ja nupp tuleb välja aga võti enam august välja ei tulnud. Täitsa jama. Siis paar turvameest ka käisid seda keeramas aga ei aidant midagi ja sinna see võti jäigi. No vot siis.
Ja nüüd sain lõpuks koju ja jamad ei lõppenud. Panin enda toas tule põlema ja näen, et kardina peal on suuuuur sääsk. See on see emane või isane sääsk, kes on teistest umbes kuus korda suurem ja näeb välja nagu koibik. See konkreetne tundus veel eriti mutant ja suurem kui tavaliselt. Tiirutas ümber lambi mu toas. Püüdsin teda harja varrega akna või toaukse poole suunata aga need loomad ei ole ka eriti intelligentsed ja vehkimisest ei olnud mingit kasu. Siis sähvatas mul idee: kustutasin oma toast tule ära ja panin esikus põlema. Ja läks umbes neli sekundit kui rumal sääseke hakkas esiku lambi juures keksima. Ise olin jube rahul oma kavalusega. Panin enda toas tule jälle põlema ja avastasin siis suure ämbliku enda padja pealt. PADJA PEALT! Oleks ma seal praegu maganud, siis oleks see ämblik mul näos olnud! Vuihhhhh! Taas tuli appi võtta kavalus: ajasin ema üles. Ta viskas ämbliku aknast välja ja asi korras. Vot sellised üleelamised.
Aga nüüd lähen küll magama ära, sest homme saab juuksurisse minna. Jeee! Pole umbes pool aastat juuksuris käinud vist. Ja siis lähen vist shoppan ka veits midagi. Homseks lubab mingit kuumarekordit, mingi 36-38 kraadi ja mina pean selle ilmaga linnas higistama. Õnneks on kaubamajas konditsioneer.

XOXX

P.S. Hitisoovitust täna ei ole, sest pole olnud aega normaalset muusikat kuulata. Aga kummitab praegu näiteks alehandro ale-ale-handro :) (Siinkohal tervitaks selle lauluga Hiiumaa tripi rahvast:))

2 arvamust:

Eveli

Sa Merka oled palju parem blogija kui meie, me enam üldse ei jõua midagi kirjutada :D

Merka

Eks ma püüan :)