Páginas

Ohh aegu ammuseid..

Pean tõdema, et jällegi on minu eelmisest postitusest möödunud pea kuu aega. Häbi mul olgu. Teen oma kiirest elust põgusa ülevaate, et Te teaks, millega ma siis tegelenud olen.

Juuli keskel käisime (mina, Liisa, Leila, Martin ja Priit) Õllesummeril. Sobivaks päevaks sobis meile kõigile reedene päev, mil peaesinejaks oli Scissors Sisters. Kogunesime kella poole 6 ajal Liisa & Martini juures. Võtsime kerge eine ja lahjendasime ühe poolese viina ära. See ei ole sugugi palju viie inimese peale, nii et pole hullu. Lauluväljakule jõudsime umbes poole 8 ajal. Seal saime kokku täditütre ja tema mehega. Oii kui palju rahvast oli. Kõik siblisid ringi nagu sipelgad. Esmalt otsustasime Tivoli mõnusid nautida ja ühel karussellil tiirelda. See oli päris vahva. Siis võtsime siidri ja suundusime Inest ja Koit Toomet kuulama. Õhtu läks lenneldes. Vahepeal kuulasime veel Rock Hoteli, käisime veel kord karussellil ja siis oligi juba aeg õhtu staare vaatama minna. Scissors Sisters laulis selliseid laule, mida ma polnud kuulnudki, nii et kui algselt oli laululaval metsikult rahvast, siis lõpuks oli neid mingi 5 korda vähem. Suurema osa õhtust jämmisime Smilersi muusika saatel ja korra hüppasime läbi ka Meie Mehe telgist. Igatahes oli õhtu vinge ja lahe. Järgmine aasta tuleb kindlasti sinna jälle minna! :)

20.juulil läksime (mina, ema, Liisa ja Martin) puhkama. Tahtsime traditsiooniliselt Kauksi minna. Kahjuks mängis ilmataat meile vingerpussi ja oli metsad nii tuleohtlikuks teinud, et mets oli lihtsalt kinni pandud. Õnneks saime mõned kilomeetrid eemale Karjamaale minna, mis asub samuti Peipsi põhjarannikul. Kokku olime seal 4 päeva. Vahepeal liitusid meiega isa ja Martini vanemad. Rand oli mõnus, ilm supersoe ja seltskond meeldiv. Päevad veetsime rannas päevitades, ujudes ja niisama tsillides. Igatahes puhkus oli korralik!

Mul meenus, et enne puhkust sai meil ka vannituba lõpuks valmis. Täitsa ilus tuli. Samuti sain enne puhkust teada, et sügisest võib mind üsna tihti Tallinnast leida. Asun sügisest Tallinna Tervishoiu Kõrgkooli farmaatsiat õppima.

24.juulil läksime Liisaga Maksu- ja Tolliameti suvepäevadele Paunkülla. Üritus oli minu jaoks nn omapärane, aga huvitav. Teate, ei jaksagi hetkel nagu põhjalikumalt nendest asjadest kirjutada, sest need toimusid juba nii ammu. Eks saab kunagi hiljem piltide põhjal kerge kokkuvõtte teha :)


Lilian

0 arvamust: