Páginas

Kassa tsheki võtsid?

Kui mul tekib mingi vaba raha, siis tavaliselt mõtlen ma alati, et kuidas nüüd saaks ullult säästa ja kõrvale panna. Või siis teine variant, et ostaks mingid hädavajalikud asjad, mida ammu on vaja olnud aga pole saanud osta. Minu ema aga mõtleb siis kohe, et kuhu selle raha saaks ära paigutada. Mida selle eest ostaks. Enamasti on need küll head ja kasulikud asjad aga põhimõtteliselt saaks ilma nendeta ka. Ja täpselt selline olukord meil praegu on. Kuna meil siin vahetati aknaid ja viimistleti jne siis mu emal hakkas mõte töötama kohe selles suunas, et aga vahetaks tapeedi ka mu toas siis juba ära. Mul on juba räme kopp ees sellest tolmust ja remondist ja et kõik asjad on laiali jne. Koristaks tolmu ära ja olekski korras. Aga no samas oleks mõnus küll kui uue tapeedi saaks. Ja nii me siis lähemegi täna tapeedishopingule. Nii, et ilmselt tuleb jälle mõned päevad tolmu ja segaduse sees elada. Lohutab vähemalt see, et ükskord on siis kõik korras ja ilus. One can only hope!

Väike huumorikild ka seoses remondiga. Üks öö kui Tarmoga töölt koju sõitsime, siis kurtsin talle, et pean hommikul nii vara ärkama, sest töömees tuleb. Tarmo ütles selle peale: Kas sa talle harukarpi ka näitad?
Taustainfoks siis nii palju, et kild on pärit filmist Jan Uuspõld läheb Tartusse, kus ta metsas sõduritele rääkis nalja kuidas elektrik läheb objektile naise juurde ja küsib, et näitate harukarpi ka siis? Mille peale naine vastab, et oh te siivutu mees. (Pange siia juurde veel Jan Uuspõllu hääl). Proovisin juutuubist mingit klippi ka selle kohta leida aga paistab, et ei ole vist. Huumorit peab saama!

Hoiatan, et selle laulu refrään jääb kummitama!

XOXX

0 arvamust: