Páginas

Lost in mõisavahe...

Selleks ajaks, kui mina välja läksin, oli lumi juba lörtsiks muutunud. Jalad said läbimärjaks. Ei ole midagi nii tore see esimene lumi.
Akushoping läks edukalt ja tänu ühele salasõnale sain aku 300 eeku odavamalt. Sai kohe peale ka pandud ja nüüd ei jõua võtitki keerata põhimõtteliselt ja juba auto käib. Winwin. Loodan, et nüüd mõneks ajaks on jamad läbi selle autoga.
Kuna ma linnas olin ja autoga ka, siis mõtlesin, et lähen viin Pakule need mõned õlled ära. Olen korra ta juures käinud aga jala. Üritasin siis oma parima orienteerumisvõime mängu panna ja nuputada, et kuidas ma autoga sinna juurde pääseks. No ei pääsenud. Ei ühest kohast, ei teisest kohast. Küll sattusin umbes viis korda tupikusse (mõisavahe kitsastes majaesistes pole just mõnus ümber keerata) ja vahepeal panin täiesti umbes kuhugi mai tea kuhu. Siis korra juba jõudsin nii kaugele, et nägin seda õiget maja aga teed sinna ei viinud, kust mina asjale lähenesin ja jälle tupik. Lõpuks, kui olin juba suht lootust kaotamas, siis jõudsin mingit pidi õigesse kohta. Alati on ikka see kõige viimane teeots õige. Aga no vähemalt oli suht naljakas tiirutada ümber mõisavahe. Huumorit peab saama.
Muud vist midagi. Aaa... käisin täna uues Prismas. Päris normaalne tundus. Ostsin mardisantidele septsjom kommi ka. Koju jõudsin 22.30 ajal. Ilmselgelt sellel ajal Mardid ja sandid juba magavad. Tuleb nüüd ise kommid ära süüa.

XOXX

0 arvamust: