Páginas

Tere Euro...

Läksin eile tööle. Veri oli seintelt nii kõvasti maha kraabitud, et isegi värv oli maha tulnud. See vist on ikka õige, mis kõikides CSI-des räägitakse, et verd ei saa nii lihtsalt maha pesta. Muidu õhtu oli väga vaikne ikka. Rahvast suht vähe ja jube igav oli. Väheke lõbusamaks tegi töö-öö Mikuga sõnumineerimine. Kui pool kolm oma putka kinni panin, tsillisin suitsu-turva-puhkeruumis edasi. Kaarlil oli vaba õhtu ja ta oli peole tulnud. Tuli kurtis mulle oma muresid veits ja niisama. Siis uuris, et mis mul nüüd plaanis. Vastasin, et koju magama. Selle peale ütles Kaarel, et eieiei ja et ma lähen nendega hoopis edasi kuskile. Erilist viitsimist küll polnud. Siis ikka veel pikalt seletas, et lähme sinna ja tänna ja pärast saad patrulliga koju ja sa ei kahetse jne. Siis kutsus oma sõbrad ka veel moosima. Ma ikka ei võtnud hästi vedu. Hommikul oli vaja kodus olla ja ei viitsind jamada. Lõpuks vedas Kaarel mind jõuga uksest välja enamvähem. Aga kui ma endiselt keeldusin, siis ikka andis järgi. Kui Kaarel oli läind, siis tiirutasin veel veits ringi ja ootasin kuni teised valmis saavad, et saaks koju minna. Mingi tüüp ajas Samantaga juttu ja oli talle pudel shampust ostnud. Kõndisin sealt mööda ja Samanta haaras mul kohe varukast kinni, et kas ma shampust tahan. Erilist isu ei olnud ja ütlesin, et ei taha. Selle peale ütles Samanta, et tahad küll ja kallas mulle pokaali välja. Kuna tegemist oli Astiga, siis ei saanud ju heal shampusel lasta raisku minna. Siis hakkas see Samanta sõber ajama, et aga lähme sööma kuskile ja lähme jooma kuskile jne. Tänan, ei. See tüüp andis suht kiirelt alla. Kaks pokaali shampust tühja kõhu peale mõjus päris hästi. Kodus tuli hea uni vähemalt. Ja kõige magusama une ajal kell kuus hommikul helistab mulle Kaarel, et kus sa oled ja tulen sulle järgi jne. Ütlesin talle jälle viisakalt ära ja magasin edasi.
Täna on vaba õhtu. Lähen tsillin veits venna juures ja pärast teeme Manniga vesipiibu tsilli. Ja eks näis mis õhtu edasi toob.
Vaatasin seebikaid ka täna. Peter MacNicol on nüüd Grey Anatoomias. Jeeeiii. Ja mulle tuli Eurokalkulaator postkasti. Nüüd ei peagi ise arvutama. Winwin.


XOXX

0 arvamust: