Páginas

Karma really is a bitch...

Nii, kui ma tööle läksin, plaksti õnnestus kohe haigeks jääda. Need öised kevadtuuled on veel salakavalamad, kui need päevased, mille eest ema väiksest peale koguaeg hoiatas ja mille pärast tuli alati vähemalt mai kuuni käia mütsi ja paksu jopega. Ja nagu saatuse irooniana, toimub see karmavõla sissenõudmine just praegu. Kättemaks selle mitmete mitmete kuude laisklemise eest, kui ma oleks võinud ammu oma töö ära kirjutada, aga lükkasin ikka viimase minuti peale (sest minu puhul motiveerib ainult viimase minuti paanika ja hirm läbikukkumise ees). Ja plaanisin täna-homme ikka ullult rabada nagu varem, kui kõik kirjatööd said viimase ööga tehtud ja just nüüd on üüberpask olla. Ja no nohu-köha on samaaegselt kõige kergem ja kõige sitem haigus üldse. Kurk on kinni paistetand, nina on tatti täis nii, et hingamine nõuab suurt pingutust. Samuti on tatil võime ronida kuskile kanalitesse või jumal teab kuhu nii, et pea ja kõrvad tunduvad üleni tatti täis olevat ja huugavad nii, et ükski asjalik mõte ei mahu pähe. Lisaks veel pidevalt vett jooksvad silmad ja vahelduvad külma- ja kuumavärinad. Kõik see kokku panna ja tulemuseks on see, et magada niimoodi on täiesti absoluutselt võimatu. Ja nüüd ma passin siin raamatukogus ja näen oma punase kartulininaga täiesti juust välja ja ei saa nina üldse nuusata korralikult, sest ei taha üle saali pläristada ja võitlen rämeda unega, mille vastu pole aidanud ükski kohvi ega energiajook. Kõige parema meelega tahaks kõrvaklappides panna peale ookeani ja linnukeste hääled, panna pea lauale ja lasta silmad 15 minutiks kinni. Aga ma kardan, et isegi kui ma paneks äratuse, siis ma ei kuuleks seda ja magaks nii sügavalt, et suust ja ninast voolaks tatt lauale. Ma arvan, et selle ilusa vaatepildi kirjeldamise peale läks teil kõigil süda pahaks küll aga no lihtsalt oli vaja enda frustratsioon välja elada ja võimalikult palju vinguda.
Aga fingers crossed (või tegelt läheb sõrmi kirjutamise jaoks vaja) ja loodetavasti jõuan ma hoolimata kõigest pasast õnneliku lõpuni.
Aaa ja tänase päeva ainuke heatuju tekitaja oli see video:
Lihtsalt armas ju. Ärge neid rõvedaid kommentaare juutuubist lugege, mõned inimesed on lihtsalt vastikud ussid, nagu alati.

XOXX

0 arvamust: