Páginas

Barbra Streisand...

Mul on selline väike salavidin oma blogilehel, et ma näen kes kuna mis IP-lt mis linnas mis riigis on mu lehte tsekkinud. Samuti, et mis teid pidi ta mu lehele on j6udnud, mitu minutit ja sekundit ta siin veetis ja mis klikiga ära läks ja igast muid asju veel. Igasuguseid kylastajaid on olnud igasugustest maailma kohtadest nagu Puerto Rico jne. Igatahes yks päev oli keegi mu lehele j6dnud guugeldades s6na "merka". Igatahes guugeldasin ise ka siis seda, et näha kas siis viskab mu lehe kohe. Tulemuseks oli mitukymmend mitukymmend lehte Merlyn Uusküla staffi. Nagu kesse viitsis yldse nii palju läbi lapata mingit Merlyn Uuskyla staffi, et ta yldse minuni j6udis l6puks? Ja nyyd saan ma kindlasti palju palju page visiteid juurde sest ma ytlesin Merlyn Uuskyla jälle. Aga ärge kartke, te ei pea yldse mu blogi lugemist l6petama. Ma seda salavidinat tsekin ysna harva ja p6hiliselt selleks, et näha kas on uusi lugejaid. Nii et jah, I wish you pleasent reading everybody!

XOXX

P.S. Ykskord oli keegi mu lehele j6dnud guugeldades "v66rutusravi p6lvas". Loodan, et see inimene leidis selle 6ige koha mis ta otsis.

P.S.S. Homme blogin ka jälle teemadel "Minu Soome". Stay tuned!

0 arvamust: