Páginas

You are what? What are you?

Teate ma juba ammmmuuuu tahan ullult teada ühe laulu nime, mis mulle ullult meeldib ja ma kuidagi ei saa teada selle nime. See on mingi tavaline popikas praegu ja klubides ka mängitakse ja mul pole olnud võimalust dj-lt küsima minna, kui meie klubis seda on tulnud. Ja siis ma täna üritasin Superstaarile ka seda töö juures ümiseda aga kuna diskotümm oli ka taga, siis ta ei saanud aru, mis laulu ma mõtlen (või siis oli asi pigem selles, et ma lihtsalt ei pea viisi). Ja Udukesel ei tulnud ka see nimi meelde ja nii ma ei teagi. Seda laulab mingi mees... ma ei tea mingi Chris Browni sarnane näiteks (või siis ka vb mitte) ja enamus lugu on selline kus nagu tümm on taustaks ja sõned on "you are... you are... nanananananaaaa (mingid sõnad nana asemel olid)" ja siis jälle "you are, you are". Nii, et kes praegu vähegi ära tundis, siis palun andke kommentaarides teada. Või kui päris kindel ei ole, siis pakkuge ikka julgelt variante ja küll me lõpuks leiame selle loo. Igasugused vihjed on teretulnud!

Hitisoovitus: see sama laul!

XOXX

0 arvamust: