Páginas

Kõhumood...

Update seoses magamismuredega. Liiga sügavalt ei tohi ka magada. Olin eile õhtul kiirest nädalast nii väsinud, et voodis magama keerates magasin kuni hommikuni ühes asendis. Natuke enne äratuskella läks uni kergemaks ja hakkasin nihelema. Ühelt küljelt teisele keerates tundsin seljas sellist valu nagu oleks mind tabanud diski prolaps. Jäin ikkagi magama uuesti. Kui oli aeg voodist välja kobida, olin juba valmis mingisuguseks ülimaks valuhooks, kuid õnneks see jäigi tulemata. Igatahes ehmatas eelnevalt kogetud valu küll ära ja loodan, et see ei hakkagi nii olema.
Kohal on ka teised mured, mis raseduskalender ennustanud on selleks ajaks: igemete veritsus ja ninaverejooksud tänu suurenenud verehulgale kehas ning ninakinnisus, mida esialgu pidasin märgiks saabuvast külmetusest, kuid tegelikult on seotud jällegi verevarustusega limaskestades. Kaalu nagu nii hullult enam juurde ei viska aga selle tõus pidurdunud küll ei ole. Kuid ikkagi on see kõik iisibriisi ja enesetunde üle kurta ei saa.
Täna käisin esimest korda rasedate riideid shoppamas. Kuna mul suurt kõhtu ees ei ole, siis erilist vajadust tegelikult nende järgi veel ei ole ja saan enamuses oma vana garderoobi kanda. Juunibeebide kommuunis on tehtud fotoalbum "Emmed kasvamas" ja selle järgi olen ma seal üks kõige väiksema kõhuga emme. Päris paljud on sellised täitsa maakerad juba, isegi esimarasedad, kelle puhul muidu võibki kõht välja paistma hakata hiljem. Oma kõhu puhul teen mõttes endale komplimente, et igasugused trennid ja bodypumpid, rattasõidud ja jooksmised ning kindlasti ka 9 aastat iluvõimlemist kooli ajal ei ole läinud luhta ja kõhulihased on mul olemas küll. Mis loomulikult kaovad peale sünnitust ja siis saab otsast peale nende treenimisega alustada. Igatahes, peab seda vähem ostma mingeid riideid, millega hiljem nagunii pole midagi peale hakata. Põhjus, miks ma siiski rasedariideid otsima läksin, oli teksades. Nagu ütlesin, punu mul suur ei ole, kuid emakas on kasvanud küll ja see asetseb täpselt seal, kus on püksivärvel ja vöö. Siiani olen saanud kanda veel oma madala värvliga teksasid, kuid isegi püksirihma pidevalt lõdvemaks lastes on need ikkagi hakanud kõhule suruma ja seda eriti istudes. Võiksin töö juures ka mingisuguseid dresse või trennipükse kanda aga olles ikkagi The Boss Lady, ei tundu see kohane. Lisaks ei olegi ma üldse väga dressi-inimene ja ei suudaks päevad läbi igal pool vaid dresse kanda. Seega olin rasedate teksade jahil. Kust neid üldse otsida? Netist tellimisse ma ei usu, sest selliseid asju peab kindlasti proovima. Foorumite järgi võib neid leida kaltsukatest, mingitest x nurgapoodidest ning ostukeskuste beebipoodidest ja H&Mist. Kahes viimases pidid need hingehinda maksma. Kahes esimeses on need üsna trehvamise asi, kas on korralikke ja kas on suurusi. Siinkohal tulevad aga kasuks rasedad sõbrannad, kes soovitasid mul minna ühte Tartu linnaäärsesse keskusesse, mis tegelikult täidab turu funktsiooni. Kuigi see nö keskus ei ole mu lemmik shoppingukoht, otsustasin ikkagi proovima minna. Natuke poola kampsunite ja kirjude pluuside vahel trügimist ja leitud need olidki. Kuigi tegumoodi väga valida ei olnud, leidsin siiski ühed normaalsed ja mugavad ja olidki olemas. Vaatab, võib-olla ostan teise paari kallist poest ja saab näha, kas kallim on alati parem. Ja kuna praegustes on kasvuruumi ka, saan seni poest varastada kõrvitsaid ja arbuuse.
And if all this woun't work


XOXX

0 arvamust: