Páginas

The timetable...

Olen hakanud märkama oma kõhubeebi tegemistes mingisugust korrapärasust. See tähendab seda, et kuigi ta on ise nii väike, on tal välja kujunenud juba oma päevaplaan uneaja ja ärkvel olekuga.
Tema päevaplaan on praegu järgmine:
Kella 8 paiku hommikul virgumine ja ringutamine
Tudu
Kell 12.30-13.30 päeva kõige korralikum trenn ja müdistamine
Tudu
Kell 17.00-18.00 natuke väiksem trall
Tudu
Kella 22 ajal väike õhtune siputamine
Tudu

Nii on praegu välja kujunenud. Muidugi ei alga kõik tegevused minuti pealt aga need on kellaajad, kui umbes on teada, et on oodata aktiivsemat liikumist. Samuti on ka muudel aegadel vahepeal mõnda togimist tunda aga ilmselt on need pigem juhuslikud või on teda miski häirinud. Või siis on need sellised vahepealsed ajad, kus ta niisama tsillib ja nii öelda lihaste treenimisega tegeleda ei viitsi. Ega ma võib-olla seda päevakava nii täpselt ei teakski, kui ma poleks eelmisel nädalal 3 päeva kodus haigena voodis lebanud. Töö juures ringi sebides ei oleks sellist korrapärasust ilmselt nii kellaajaliselt tähele pannud.
Perekoolist loen mõndade kogenumate emade jutust, et umbes sellistel aegadel magab beebi ka esimesed elukuud. Kõige rohkem on toodud välja seda, et kui laps kõhus öösel mürgeldab, et siis kipub ta ka peale sündimist öösiti palju üleval olema ja vastupidi. Mine sa tea. On ka neid, kes seal sellist juttu ümber lükkavad. Loota ju võib, et äkki saab ikka ka peale lapse sündi öösiti enam-vähem magada aga ega enne ei tea, kui aeg käes.
Ja oh õudust! Ma olen algkaaluga võrreldes 24 rasedusnädalaga juurde võtnud kokku 7 kg. Laps kaalub umbes 500-700 grammi + platsenta + lootevesi + suurenenud verehulk. Okei, rinnad on mul ka selliseks paisunud, et kaaluvad vähemalt kumbki kilo, kui mitte rohkem. Kuid kardan, et see kõik küll seitset kilo kokku ei anna. Eks olen ilmselt osa ka tagumiku peale söönud. Samas igasugused kalkulaatorid näitavad, et minu staadiumis on see kõik normi piirides ja pigem isegi keskmisest vähem. Siiski on need arvutused tehtud enamasti selle järgi, et kokku tuleb rasedusega juurde 15 kg. Ise tahaks ikkagi võtta võimalikult vähe juurde, et lihtsam oleks. Jälgin ikka, mida suhu panen aga ega looduse vastu ei saa. Keha on mingil alalhoiu režiimil ja vaja on koguda varusid ja polstrit, et beebi igati kaitstud oleks. Appi, see kõlab küll pigem enda välja vabandamisena. Et noh, et kui 30 kg juurde võtta, siis olen ikka megahästi ära polsterdatud ja lapsega ei saa mitte midagi paha juhtuda. Ega ei viitsigi rohkem seda teemat heietada. Ühesõnaga, kosume!

XOXX

0 arvamust: