Páginas

Ikka see sama...

Nädalavahetusel sai saunas käidud üle väga väga pika aja. Saunas nägin end peeglist alasti pealaest jalatallani ja pidin pikali kukkuma. Olen vägagi teadlik oma kaalunumbrist aga arvasin, et näen ikkagi normaalne välja. Riietega äkki näebki enam-vähem aga muidu jätab keha ikka soovida. Liiga kurviline on kõik. Ja no mis siin imestada. Rakendan suure hoolega ju lapsel päevakava ja olen õnnelik, et ta sööb iga nelja tunni tagant, mitte ei ripu rinna otsas iga kahe tunni järel nii, et midagi ei saa teha ega kuskil käia. Aga hoolimata vähemaks jäänud imetamiskordadest krõmpsutan ikka vahest mõne küpsise või jäätist (miks see halvaajäätis nii hea peab olema). Ehk siis suur energiakulu tiheda imetamisega on kadunud ja pole siis ka ime, et kaal seisab. Oeh, no ma ei saa, see kaaluteema ikka. Aga tahaks ju olla ikka pigem apelsin kui kartul. Igatahes oli saunas olnud peegel tõeline reäliti tsekk ja veik-ap. Ühtegi küpsist ega kommi poest ei osta, võib-olla vahel ainult jäätist. Kärutan Liisuga iga päev vähemalt 10 kilomeetrit. Õhtuse lühikese uinaku ajal saaks ühe väikse jooksuringi käruga teha ja kui Vanaema saab Liisut hoida, siis istun igal võimalusel ratta selga. Pasta ja riisi asemel on tatar, hommikupudrule enam moosi ei pane. Ei saa ootama jääda, et beebikilod ise kaoks. (NB! Siinkohal ei taha ma ära hirmutada ühtegi veel sünnitamata naist. Lihtsalt mul sai ikka kilosid kogutud ja olen ise nii kärsitu. Küll ja küll neid naisi, keda nähes tekib küsimus, et kas ta tõesti sünnitas kuu aega tagasi).

Nii, ja ükski postitus ei möödu vist pissi ja kakata. Liisu oskas täna oma pissimised ajastada täpselt mähkme vahetuse ajale nii, et pissis täis neli käterätti mähkimisalusel. Ning lisaks tegi ühe korra sellise portsu kakat, et laps oli kaenlaaukudeni kakane. 

Ja teate, mida ma ootan iga päev kõige rohkem? Seda, kui Liisu on ööunne jäänud. Ei, mitte sellepärast, et siis on aeg iseendale, vaid sellepärast, et siis ma saan ära süüa ühe kuni kaks õuna. Teadupärast tekitavad õunad korralikult gaase, kuid kui gaasitekitaja söömise ja imetamise vahele jääb vähemalt 8 tundi, siis ei tohiks see lapseni jõuda. Liisu magab ilusti 8-10 tundi jutti. Ja mulle nii nii maitsevad õunad. Söön neid alati sügiseti ikka mitu mitu mitu päevas. Nüüd ei julge üle kahe õuna ja ainult õhtuti süüa. Ükskord sõin päeval ka ühe. Mõne tunni pärast kisas Liisu haledalt valude käes ja peale seda rohkem ei katseta ka.
Muidu on Liisu ikka meil rõõmus.


XOXX

1 arvamust:

Leila

Liisu on ikka väga tubli ja ema ka :) Paistab, et teil see päevakava ikka töötab väga hästi ja see on ju suisa luksus, et öösel magada lastakse :D