Páginas

Can you be someone else without losing yourself?

Mina, kui head kirjandust armastav inimene, lugesin siin just teiste sõnaosavate inimeste kirjatükke blogides ja mõtlesin, et äkki peaks ka siin blogis tihedamini esinevad nimed ja inimesed maskeerima mingite aliastega. Noh nii igaks juhuks, et keegi midagi ette kujutama ei hakkaks. Et näiteks mõni oleks siis Superstaar, Pangapreili, Tuhandete Lemmik, Sõdurpoiss, Udukene ja kunagi tuleks ka näiteks Härra Imeline janiiedasi. Läheks vist päris keeruliseks, kuna neid nimesid ikka käib siin läbi. Aga küll ma hakkama saaks. Mis te arvate? Kas tunnete, et ma olen teie isikuandmeid kuritarvitanud ja jaganud teie elust isiklikke detaile? Kas Õiguskantsleri Nõunik loeb mu blogi? Mis tema sellest asjast arvab? Või tema kaasa Maksuametnik? Andke kõik teada! Ja kui kellelgi on mingid paremad variandid minu kahe sekundiga välja mõeldud varjunimedele, siis muidugi arvestan ka neid parandusettepanekuid eelnõu elluviimisel.


XOXX