Páginas

See sõbrapäeva postitus (mis sõbrapäevast väga ei räägi)

Ärkasin täna väga ebameeldival moel. Ütleme nii, et jälle on jama ja probleeme jne. Aga see selleks. Mis siin ikka halada. Suck it up, elu ongi raske! Igatahes ilmnesid päeva peale ka kehalised probleemid. Roided on jälle valusad. Õigemini see üks roie. Liigutades annab tunda, hingates annab tunda. Täpselt selline tunne on nagu too päev peale mäel käimist ja kukkumist kui ma ärkasin räme tuumapohmelli ja mälukaotusega ja olin üleni peksa saanud. Noh, täna küll miinus pohmell ja veits vähem peksa saanud tunne aga valus on ikkagi. Ja ma käisin ju EMO-s ja öeldi, et luukahjustusi pole ja sööge valuvaigisteid ja oligi paari päevaga haroosh smaroosh. Et võib-olla on kõhrekahjustused. Mis need veel on? Pärast vaatan, äkki sõber guugel aitab. Võib-olla on nüüd mul lihtsalt nii nagu vanainimestel ikka, et ilma muutudes annavad kondid tunda. No ei tea. Täna kavatseme Preili Udukesega vanarahva meditsiiniga mind terveks ravida. Ehk siis sisemine viinaravi. Mina ravin enda konte ja Preili Udukene niisama solidaarsusest võtab ka. Õigemini on neid solidaarsusest võtjaid rohkemgi täna. Turvapoisid korraldavad meil täna mingi napsivõtmise peo sõbrapäeva ettekäändel. Väga kõvasti rokkida ei tohi roiete pärast. Kuigi nagu teada on, siis alkohol on ka suurepärane valuvaigisti ja ratsionaalse mõtlemise hävitaja. Loodetavasti ei satu ma mingisse überplindrisse. (Paistab, et mu suurelt välja reklaamitud karskluse plaan on natuke edasi lükatud praegu. Projekti uus algusaeg on määratud märtsisse.)
Ja, kallid sõbrad. Mõtlen teie peale nagunii iga päev ja olete kõik mu südames sügaval sees, nii et ei hakka siin väga seda sõbrapäeva juttu ajama. Lihtsalt tuletan meelde, et nii hea, et te kõik olemas olete! Noh ja kohustuslik südamete pilt ka siis ikka juurde.
Hitisoovitus:

XOXX

0 arvamust: