Páginas

Küttepuude jagamisest...


Kui kellelgi on liiga madal kehatemperatuur, siis lahkesti võin u poolteist kraadi ilma tagatise, käendajata ning intressita laenata. Lisainformatsiooni saamiseks palume helistada erakliendi infotelefonil 1414
4 tundi tagasi · ·
    • Jaanika Siiroja Kuna annetamine on praegu päris popp teema, siis võid mõne kraadi meie õuetemperatuurile otsa keevitada, oleks päris fun :)
      3 tundi tagasi ·
    • Henri Sipra vahetult enne valimis...kahtlane:D
      3 tundi tagasi · · 2 inimest

Huumorit peab saama!

Vähemalt on see lubadus reaalsem, kui need, mis meie poliitikud lubavad. Kuidas Diana Klas saab mind vaesusest vabastada? Tuleb mulle külla ja annab paar miljonit? Või tööpuudusest? No mõelge ka natuke kanaajud... Ma saan aru küll, et teie eesmärk on neid vähendada aga siis nii öelgegi! Mitte ärge pange plakatile, et kaotame tööpuuduse ja vabastama vaesusest. Minegi nüüd või Keskerakonda valima, et siis saaks paari aasta pärast nõuda: kus mu rikkus ja hea töökoht on? (Ärge kartke siiski, nii kõvasti ma ka sündides maha ei kukkunud, et Edgari patupesa poolt nüüd hääletaks). Aga muidu ma ütlen, et minge ikka valima! Täitke oma kodanikukohust. Ei võta see nii palju aega ja kes kodust välja ei viitsi minna, siis meie moodsas e-(või m- või mis iganes)riigis saab seda ammu juba ka internetis teha. Valige seda, kellel on kõige ilusamad plakatid või kelle lubadusi te usute või kelle põhimõtetega nõustute või kes on kõige ilusam või kes teile kondoome jagab või kes on kõige sümpaatsem. Valige seda, keda te just tahate valida! Ja kui on raske otsustada, siis aitab http://valijakompass.err.ee/ . Oeh, läks vist endalgi vähe promoks ära praegu. Aga no saite aru küll, mis ma mõtlesin.


XOXX

0 arvamust: