Páginas

Faith is taking the first step, even when you don't see the whole staircase...

Ma olen järjest rohkem hakanud uskuma Jumalasse. Ärge nüüd hirmuge, et siit tuleb teie usku pööramise katse. Kaugeltki mitte. Usk on sügavalt isiklik asi ja seda ei saa keegi teile "peale panna". Aga kes mind vähegi teab, teab, et ma olen alati uskunud Jumalasse. Ja viimasel ajal üha enam ja enam. Näen seda enda tegudes ja tunnen seda enda ümber. Iga päev. Ja üha enam näen, kuidas vastuse saavad mitmed küsimused ja lahenduse mitmed probleemid. Kuidas abi tuleb sealt, kust seda kõige vähem oodata oskad.
Ja nii oma kasvavas usus otsin ma praegu vastuseid. Just praegu, kui minu elus toimub nii palju. Just praegu, kui on lahti mitmed teed ning tuleb teha palju elumuutvaid otsuseid. Just nimelt minu elu muutvaid. Ja ma tunnen, et just praegu on see hetk, kus minu elu võib kõige rohkem muutuda. Seepärast on praegu ka see hetk, kus tuleb mõelda. Mõelda, milline tee valida ning milline valik on parim. Sest, meie valikud mõjutavad meid terve elu. Ja väga raske on valedest valikutest ja nende tagajärgedest hiljem lahti saada. Seega just nüüd, rohkem kui kunagi varem, püüan leida vastuseid neile küsimustele. Ja mul on tunne, et kohati on mingid märgid. Ja siis olen ma justkui uuesti segaduses, et kuidas ma seda nüüd võtma peaks? Kuid tegelikult on ju alati küsimusi rohkem kui vastuseid. Ja palju lihtsam on, kui vastused ulatataks kandikul meie ette ja otsused tehakse meie eest. See vabastab meid vastutusest, mis kaasneb iga otsuse tegemisega. See vabastab meid vastutusest ja annab võimaluse hiljem näpuga kellegi teise peale näidata.
Teine probleem seoses valikute ja otsustega on see, et me tahaksime teha neid kaalutletult. Kaalutlemine võtab aega. Ja nii ka praegu. Ma tahaksin rahulikult mõelda kõige üle, kaaluda ja vaadata. Ja praegu just nende otsuste juures nüüd palju enam kui varem, sest ma tunnen, et need on tõesti elu muutvad otsused, mida ei taha kiirustades teha. Seda enam, et minu praegused otsused mõjutavad suuresti ka paljusid inimesi minu ümber, minu lähedasi. Aga tihti on nii, et üks otsus ajab teist taga või hoiab üks valik kinni teist. Oh, kuidas ma sooviks neid vastuseid saada. Ja ma tean, et neid õigeid vastuseid ei ütle mulle mitte keegi ette, kuid palun ja loodan, et näeksin märke ja saaksin vihjeid, mis aitavad neid õigeid otsuseid teha ja parimaid valikuid langetada.
Ja need valikud tuleb teha ise. Ja kõige parem on teha neid toetudes millelegi kindlale. Ning igaüks ise on oma valikute eest vastutav. Sest võib ju mõelda, et ka tehes neid valikuid, mis hiljem osutuvad võib-olla valedeks, on alati võimalus alustada otsast peale. Ning hea on, kui on seda julgust alustada uuesti. Kuid nagu ma ennegi ütlesin, siis väga raske on oma valedest valikutest lahti saada. Meie otsused ja valikud mõjutavad meid terve elu. Seega soovin mina neid teha toetudes millelegi võimsamale kui mina ise.


“All of us need a vision for our lives, and even as we work to achieve that vision, we must surrender to the power that is greater than we know. It’s one of the defining principles of my life that I love to share: God can dream a bigger dream for you than you could ever dream for yourself.” – Oprah


XOXX

0 arvamust: