Páginas

In bed with the enemy...

Noh, pole midagi lugeda jah. Iga päev üks sama vana postitus ees. Põhjus lihtne: olen juba mai tea mitmendat päeva suht rivist väljas ja aint voodirežiimil olnud.
Ma arvan, et kõik algas sellest, kui ma paar nädalat tagasi haige olin, millest ma kirjutasin ka siin paar postitust tagasi. Olles peaaegu terveks saanud, oli vaja tööle minna. Aga peaaegu terve pole päris terve ja nii sain külma peale koguaeg ja aeg ajalt andis kurk ikka tunda. Ja ärkasin mina siis neljapäeva hommikul ülesse 37.7 palavik ja kurk nii valus nagu oleks klaasikilde neelanud. Palavik läks sujuvalt üles ja siis jälle alla ja õhtuks ikka päris üles. Lagi, mis ma kraadisin oli 39.3. Lebasin voodis ja värisesin. Nagu Kevade filmis, kui Arno haige oli peale seda, kui ta uisutades järve kukkus. Ma ei mäleta elus, et mul oleks sellist palavikku olnud ja ma arvasin, et sellised värinad tulevad ka mingi 41 kraadise palavikuga. Mul on kõrvu jäänud kuskilt, et väike palavik on see kõige hullem ja mida suuremaks läheb, seda vähem saad aru, et palavik on. A ma olin küll üle kere nii kuum nagu oleks saunalaval olnud paar tundi. Külma ja kuuma lained käisid üle keha. Nii nõrk oli olla, et vaevalt suutsin vetsus käia. Isegi vist mingeid hallukaid nagu kuulsin. Ausalt päris hull tunne oli ja miski ei paistnud aitavat ja mõtlesin juba, et varsti peaks kiirabi kutsuma. Enne helistasin veel Kiirabi-Turvapoisile ja küsisin nõu. Sain päris häid näpunäiteid. Ütles, et kui üle neljakümne viskab, siis ikka vaja kiirabi kutsuda. Aga neelasin valuvaigisteid/palavikualandajaid ja ööseks läks palavik ikka allapoole. Järgmise päevaga sain palaviku alla poole ja umbes umbes miinimumi peal on ta ka olnud kõik päevad. Kurk on stabiilselt valus. Kolmandal päeval lõi pool kaela paiste. Lümfid või miskit vist. Üks kõrv on ka selline ebameeldivalt valus. Peavalud käivad ka hooti, kui püsti tõusta. Kogu see kammaijaa oli nädalavahetusel ja nüüd lõpuks homme saan arsti juurde minna ja siis näeb, mis ta asjast arvab. Sinise lehe pani mulle küll käima alates reedest, ehk siis punane kaart tööl käimisele. Teised jäid seal vähemusse nüüd aga no eks nad pidid hakkama saama. No vot. Ja nii ongi. Neelan siin igast valuvaigisteid ja kurgutablette ja joon teesid ja soolaveesid jne. Öösiti tavaliselt magada ei saa, sest käivad mingid köhahood või nohuhood või peavalud või muud hädad. Arvatavasti paneb arst ikka mingi antibiotsi kuuri ka peale. Vast siis saan kunagi terveks ka. Fingers crossed!

XOXX

0 arvamust: