Páginas

Juhani nutitelefon kuuleb...

No ausalt, ma olin täna nagu mingi omaaegne telefonikeskjaam. Mulle ei ole ikka väga ammu ühel päeval nii palju kõnesid ja sõnumeid tulnud. Ja ma mõtlen nagu regular päeval, kus ei ole mingit telefoniga asjaajamist ette nähtud. Igatahes tahtsid kõik muga täna rääkida. Kõigil oli vaja helistada ja midagi uurida või rääkida või siis sõnumeid saata. Ja helistasid ka mingid täiesti ootamatud inimesed, kellega pole ammu telefoni teel suhelnud. Lõpuks ma panin isegi mingiks ajaks hääletu peale ja kui häält tagasi hakkasin panema oli ekraanil mitu mitu vastamata kõnet. Pärast läksin veel toidupoodi ja mul oli üüberkiire ja siis tulid mingid sõnumid, millele oli kohe vaja vastata poes ja siis kassa järjekorras tuli veel üks kõne. Siis ma mõtlesin küll, et seriously? Pole ime, et ma siis pooled vajalikud asjad unustasin ära. Õhtuks traffiking natuke kahanes. Aga no igatahes ma ütlen, et ammu pole sellist sidepidamist olnud, arvestades seda, et tegelikult midagi olulist täna ei juhtunud või a la keegi haiglas ei olnud, et oleks olnud vaja sada asja ajada. No vot, igatahes, olen ma vahest nõutud ka. Aga helistage ikka, kui vaja. Siis jääb kõigile mulje, et ma olen nii busy busy koguaeg ja nõutud mutt.



XOXX

0 arvamust: