Páginas

In a hopeful place...

Tahtsin niisama öelda, et kui väga mulle meeldib see järgnev laul. Vägaaaaaa!


Eriti tarka polegi midagi teinud. Niisama. Töö ja kodu ja The Big Bang Theory. Viimase kohta ütleks veel, et see on ka vägaaaaa hea. Nagu uus The 70's Show või Sõbrad. Päriselt ka. Aint, et jah, tekib tahtmine terve päev (ja ka öö) veeta arvutiga voodis ja vaadata seda. Aa... Pühapäeval tähistasime Rauntsi lahkumist väikse alkoholitarbimisega. Ilmselgelt lasin end ära rääkida Bussikuuski mängimisse (ma vist ei oska "ei" öelda). Ja mu Bussikuuski fenomen jätkub, ehk siis kaotasin vist umbes kõik mängud, mis ma kaasa mängisin. Ja kaotusraja suutsin ka enamasti väga valusa saada. Aga ma olen vist treenitum juba, sest mäluaugus seekord polnud.
Kas ma ütlesin juba, et käisin esmaspäeval Püssis ja jõin Püssi Punast ja elasin selle väga hästi üle? Kas ma ütlesin, et hoidsin terve eelmine nädal lapsi? Kas ma ütlesin, et meil oli töötajate pidu, kus mängisin veits lolli ja jooksin vahukoorega ringi? Minu kaitseks, mina ei alustanud seda. Kas ma ütlesin, et käisime jahilasketiirus, mis oli üüberäge aint, et sain mõnusa monstersinika käe peale? Kas ma ütlesin, et Al käis Eestis ja kõik läks oodatust palju paremini? Hmm... Päris palju on vist vahepeal ikka juhtunud. Sellepärast ilmselt ongi kõik eelnev mul siin kajastamata jäänud. Noh, igatahes, kui mõned major pisiasjad kõrvale jätta, siis on kõik tegelikult hästi.

XOXX

4 arvamust:

Kadi

Sellel laulul on nii hea video ka!

Ja sellepärast sul bussikuskis ei veagi, et kõik on ju hästi :)

Merka

Indeed, Kadi, see võib küll keiss olla :) Kuigi tavaliselt see, et kõik on hästi, ei peaks jooma panema :D

Kadi

Aga joomismängudes kaotama paneb küll (jooma paneme sind meie, läheb sul siis hästi või halvasti), eriti kui armastuses hästi läheb :)

Merka

:D Now I know the difference :)