Páginas

Niisama pläralära...

Põhimõtteliselt midagi uudist ei ole. Oleme saanud terveks, oleme palju käinud külas, meil on käidud külas, poes oleme käinud, arsti juures oleme käinud ja kodus oleme olnud ja nii need päevad lähevad. Näiteks käisme mu vennal külas ja Liisu müras oma onutütrega.


Püüan siin end peale pikka haigeks olemist, laiskust, pühasid ja ring sahmimist kokku võtta ja tõsise käruralliga jälle peale hakata. Mul on Loop ja liitusin Endomondos paari walking challengiga nii, et peaks motivatsiooni jätkuma küll, et endast parem olla ja äkki ka teistele ära teha. Lisaks käisime veel Rattahulluga ujumas ja kuigi ma eriline osav ujuja ei ole ja väga kiiresti edasi ei liigu, siis osutus see käik ülimalt meeldivaks. Kuigi bassein oli rahvast paksult täis, nagu nädala sees õhtuti võib eeldada, siis vees liuelda oli ikka nii mõnus. Terve see suvi ma ju ujuma ei saanud ja viimati ujumas käisin umbes poolteist aastat tagasi. Pärast olid kõik lihased lõdvestatud ja koju jõudes oli tahtmine kohe voodisse kukkuda. Kuigi tundub, et kaal on ka täitsa iseenesest tasakesi vähehaaval langema hakanud, siis tuleb ikka hagu juurde anda, sest suvi ei ole enam kaugel.
Aa ja näiteks blogile tegin ka väikse värskenduse. Siin detsembris said äkki mu loetavatest blogidest tervelt neli uued ilusad kujundused ja seda üsna samal ajal. Kuna ma enda blogiga ka täitsa päris rahul ei olnud, siis võtsin ka ühel päeval selle asja ette. Palju surfamist ja jamamist ja midagi sai kokku tehtud. Sellise kodukootud kujunduse kohta sai täitsa hästi ja esimestel päevadel lõin ikka tihti oma blogi lahti ja vaatasin, et kuidas siis on. 
Ega siin praegu pikemalt ei pläragi, sest enne kui Liisu hommikuunest ärkab, tuleb söök ära teha ja pärast kõht täis süüa, sest ees ootab umbes kaks ja pool tundi kärutamist ja hommikuse mannapudru peal kaua ei küta.
Lõppu aga pildid sellest, kuidas Rattahull ja Liisu hommikuti jäägitu tähelepanuga Maasha ja Miisha multikat vaatavad.


XOXX

0 arvamust: