Páginas

Musterema lood: osa 3...

Hommikul peale ärkamist panin lapsele puhta bodi ja püksid selga. Umbes poole tunni pärast tegi Liisu kuidagi salaja ühe korraliku number kahe mähkmesse. Kui ma selle avastasin ja asja klaarima hakkasin, oli mähkmes olev värk juba peaaegu selja pealt välja pressimas, kuid tundus, et sain veel viimasel hetkel jaole. Pepu puhas, uus mähe all, riided jälle seljas, avastasin, et natuke ikka oli selja pealt välja immitsenud ja bodi peal oli väike kakatäpp. Kuna Liisu viimasel ajal üsnagi vihkab mähkmete vahetust ja riietamist ning sipleb, roomab, püüab istuma tulla ja joriseb nende tegevuste ajal, siis vaatasin, et ei hakka teda bodi vahetusega uuesti traumeerima ning varsti on uinaku aeg ja panen nagunii teise bodi. Juhtus aga nii, et magama läks Liisu ka sama bodiga, sest ma unustasin kaka pleki ära ning avastasin selle alles siis kui Liisu oli juba ärganud, söönud ja mängis ning siis ma taaskord ei tahtnud seda riidevahetuse kadalippu ette võtta. Lõunaunne minekuga läks meil aga kiireks ja siis jäi jälle bodi vahetamata. Liisu magas pikalt ja kui ta ärkas, oli mul vaja ta kähku sööta ja pidin ise linna minema, nii et nagu arvata võite, jäi bodi ikka vahetamata. Ja kui ma koju jõudsin, saime natuke mängida, siis oli vannitamine ja tuduaeg.
Nii et musterema lasi oma lapsel terve päeva kakase bodiga olla. Lastekaitse, kus on su silmad...

XOXX

0 arvamust: