Páginas

Liisu lemmikpüksid...

Kirjutasin siin ühtedest mõnusatest pükstest, mida üks kodune ema enamasti taaskasutusmeetodil õmbleb. 68 suuruses pükse me väga pikalt kanda ei saanud, sest esialgu ei raatsinud ma neid kodus jalga panna väga. Ühed lillad mummulised 74 suurus püksid olid mul ka tellitud ja neid kannab nüüd Liisu juba pikemat aega ja koguaeg. Neid on näha päris mitmetel piltidel ka, mis ma Liisust postitanud olen ja seetõttu võib-olla paljud arvavad, et Liisul on koguaeg ühed riided seljas. Aga need püksid on mu absoluutsed lemmikud. Kui muidu mul enam vähem jätkub beebiriideid nii, et ei pea koguaeg pesumasin käima, siis nende pükstega on nii, et kui need mustaks saavad, siis panen küll kohe masina pesema.
Miks need püksid siis nii mõnusad on? Esiteks, on need mõnusast õhemast puuvillasest riidest, nii, et toas on neid lapsel paras kanda ja saan ta ka nendega magama panna päeval. Kuna Liisu magab magamiskoti sees nii öösel kui päeval, siis paksemate pükstega hakkaks tal seal palav aga need on sama paksud kui öösel tudukombe. Ja ma kujutan ette, et suvel soojaga on need ka täpselt mõnusad parajad kanda. Teiseks, on jalaotstes ja üleval ääres selline täpselt paras soonik, et püksid ei vaju roomates alla ja sääred ei tule üles. Liisul on mõnegi püksiga see probleem, et püksivärvel on lai või venib ära ja siis vajuvad püksid pepu peale ja ma pean koguaeg neid kergitama. Või siis last sülle võttes ja maha pannes tulevad alumised ääred mööda sääri üles. Lisaks hoiavad need alumised otsad ka hästi sokke jalas, mis muidu kipuvad jalast ära kaduma. Kolmandaks, tundub mulle, et Liisul endal on nendega hästi mugav. Need haaremistiilis püksid on sellised natuke laiemad nii, et on jalas mõnusad ja vabad aga samas ei ole kuidagi lohvakad, et takistaks beebil liikumist. Neljandaks, on need alati hästi kiftidest kangastest ja lahedat värvi ja sellised pükse poest ei leia. Kindlasti olen ma veel mingitel hetkedel mõelnud, et küll need püksid on head aga hetkel ei tulegi kõik põhjused meelde.
Igatahes jah, on need ühed lillad püksid mul juba veits värvist ka ära pestud aga endiselt kanname koguaeg. Hiljuti sai Lehtil jälle hunnik uusi pükse valmis ja siis tellisin kohe kaks uut paari. Tulevikule mõeldes võtsin veidi suuremad aga kuna soonikud jalaotstes ja üleval ääres on tagasi keeratavad, siis saab neid tegelikult juba kanda. Värvid on nii kiftid ja kangad ilusad jälle. Lisaks olen kunagi vahepeal tellinud ühed dressipüksid Lehti käest, mis olid ka suuremad ja mida Liisu pole veel kandnud, kuid nüüd vaatan, et saab juba jalga panna.

Igatahes on need meie lemmikpüksid ja Liisul jalas nii tihti kui võimalik! Kellel tekkis huvi, siis pükstega saab tutvuda Facebooki lehel.

XOXX

Märkusena lisan veel, et antud postitus pole kuidagi sponsoreeritud või midagi sellist. Mulle lihtsalt tõesti meeldivad need püksid.