Páginas

Fix me

Ära hõiska enne õhtut ütlesid targad mehed kunagi. Ma vist hõiskasin ka liiga vara, et ma polegi nii haige kui arvasin. Täna hommikul oli ikka päris sitt olla.
Aga vahepeal jõudsin Setomaal käia siis. Nüüd on piiril mingid tehnilised uuendused tehtud ja Venemaale minejad registreeritakse juba mitmeid kilomeetreid varem mingi kaameraga ära. Kuigi suured sildid olid tee ääres, et STOP ja kohustuslik kontroll või registreerimine või miskit, siis ma mõtlesin, et stop märk mulle ei kehti ja panin julmalt edasi. Vanaema juurde mind ükski piirivalvur otsima ei tulnud nii, et juu siis midagi hullu polnud. Pärast tuligi välja, et ikka aint Venemaale minejad peavad seal seisma. Suht ajuvaba oleks ka kui ma vanaema juurde minemiseks pean mingi piirikontrolli läbima. Muidu oli kõik ikka samamoodi ja tagasi tulles oli autol kindlasti ülekaal, sest tõime hulgim seeni, jõhvikaid, õunu, kreeke, arooniaid, kartuleid, tomateid, kurke jnejne. Aa ja ofkoors pidi ikka autoga ka midagi juhtuma. Sumpsi mingi tihend oli kulunud ja muidugi otsustas lõplikult üles öelda just siis, kui me maal olime. Nii, et tagasi sain need 100 km sõita uhke plärinaga. Aga täna toimus juba operatiivne tegutsemine ja asi juba lahendatud. Maal õnneks oligi mul enesetunne päris hea ja vaatasin, et kurguvalu hakkab ära minema. Täna öö aga oli suht raske ja magada eriti hea ei olnud. Hommik oli veel vastikum. Ja nii ma siis olen tatine ja pea paks otsas. Käisin korra linnas aga muidu magasin kodus ja vegeteerisin niisama. Mingi napikas palavik on ka. Loodame, et homme on juba palju parem, sest eriti jama on veel tatisena tööl käia.
Aga muud ei midagi vist praegu. See nädal tuleb ilmselt vaikne ja töine. Üritan laupäeva vabaks sebida, sest ilmselt on Põlvasse minek ja siis lubati teha ekskursioon ööklubi Life'i. Saab huvitav olema. Kui ma üldse töölt vabaks saan. Ja palavikuga siruli voodis pole. Aga no ennegi on palavikuga peol käidud...

Kuna praegu on selline veits kass, siis on hetkelemmik Coldplay. Nii, et hitisoovituseks on ükskõik milline laul neilt. Kasvõi see: http://www.youtube.com/watch?v=73YjnOPM324&ob=av2e (video lõpp on eriti mõnus).

XOXX

0 arvamust: