Páginas

What would Jesus do?

Ühel laupäeva õhtupoolikul mängisime Manniga Rooside sõda. Teate küll, see mäng mida Jõekalda juhtis. Mannil on arvutisse tõmmatud selline inglise keelne mäng.
Küsimus: Nimeta tuntud tegelane, kes kannab toogat (seda lina või hõlsti)?
Mann: Jeesus!

Küsimus: Nimeta midagi või kedagi, mis muutub öö saabudes aktiivseks?
Mann: Pidu!

Huumorit peab saama!

Muidu on üldiselt selline mõõna periood praegu. On ilmnenud paar sada miljonit probleemi, millele ei taha mõelda. Siis veel neli pikka töö-ööd, mille jooksul sai klubis ajalehte seina pandud, heina ja kapsast koristatud, piimatünne veetud ja odavat shushit söödud. Laupäeval oligi tööl päris huvitav. Avastasin, et mul võib esineda kerget heinanohu. Lisaks veel seda, et kui Mann on blond, siis olen mina ka üsna blond vahest. Ja kõige tipuks olid mehed eile kas väga kiimased või väga purjus. Või mõlemat korraga. Tuleb ikka aeg ajalt ette, et mõni klubikülastaja küsib numbrit jne. Eile oli neid kohe eriti mitu. Küll küsiti mu sünnipäeva (nii, et äkki on oodata palju salapäraseid kingitusi), siis mu elukohta (ja kui ma ütlesin, et Tartu, siis oli et no ikka täpsemalt palun), siis uuriti, et mis kellani ma magan, et siis härra teab, mis kell ta mulle helistada võib, sellest järgmine küsimus oli, et mis su telefoninumber on (ja kui ma vastasin, et ei jaga oma numbrit, siis tegi härra suured silmad, et aga kuidas ma sulle siis helistada saan). Siis veel paar korda muidugi tüüpiline küsimus, et mis kell sa lõpetad töö. Siis mõni teine oli viisakam ja peale pikka moosijuttu ütles, et okei ma ei hoia sind enam kinni, aga tahaks küll ja siis ikkagi ära ei läind. Mõni püüdis mulle kohe selgeks teha, et ta on just sõjaväekomissariaadis käinud ning, et tal on head geenid ja ta on terve ja tugev mees. Kes üritas üle leti kallistada jne. Samuti oli neil eile komme jooke välja teha. Kahel korral toodi mulle jook, hoolimata sellest, et ma ütlesin, et ei soovi ja joogu nad ise ära. Lõpuks saatsin need joogid jõhvikatega kööki ja kraanikausist alla. Mõni tüüp oli päris purjus, mõni tundus täitsa kaine ja mõnel ilutses abielusõrmus sõrmes. Huumorit sai igatahes.
Homme püüan olla asjalik ja mõnele oma sajale miljonile probleemile lahenduse leida. Arvuti viin ka tõenäoliselt it-meeste kätte ära nii, et siis saab mind aint telefoni teel kätte. Samuti tuleb nädal huvitav, sest on paar asja ja inimest keda/mida oodata ja lisaks on reede ja laupäeva õhtud vabad, mis tõenäoliselt tulevad ka meeleolukad.

XOXX

0 arvamust: