Páginas

Tarmo, viitsid meile teha viis Orgasmi?

My babys are back! Kiire nädal on olnud.
Esmaspäeval viisin oma arvuti siis lõpuks garantiisse ära. Nii, et igal pool kus vähegi võimalik on, hüppan arvuti taha. Samal päeval otsisin kodus ka oma vana lauaarvuti välja. Vana suur kast ja suuuuuur monitor ja kõik muu. Töötab aga jube aeglaselt. Ja mitu akend lahti teha on arvuti jaoks juba tõeliselt suur pingutus. Nii, et põhimõtteliselt olen ma ikkagi arvutitu praegu.
Teisipäeval pidasian terve päev sisemist heitlust endaga, et kas minna Tallinnasse või mitte. Peaks ikka minema ju, lähen. Raha ei ole, ei lähe. Aga hawaiilased tulevad ju, lähen. Nii halb ilm on ja külm on, ei lähe. Lõpuks mõtlesin, et s***a kah ja läksin. Bussini oli aega 15 minutit. Viskasin oma seitse asja kotti ja mingi ime läbi jõudsingi. Buss tegi maanteel küll päris ohtlikke möödasõite rekadest. Viimasel ajal on probleeme nii palju ja selle nädalaga tuli neid juurdegi veel, siis on tunne olnud, et erilist eluisu küll pole. Ärge kartke, ma ei hakka end lõikuma ega miskit. Ma olen selleks liiga pussy. Aga bussis oli küll vahepeal selline tunne, et ega midagi hullu poleks, kui buss ei jõuaks möödasõitu ära teha. Saakski oma muredest lahti. Aga samas nagu oli hea ka Tallinnasse sõita. Väike keskkonna vahetus. Tallinnasse jõudsin õhtul kell kaheksa. Nii kui bussist maha astusin, tibutas külma vihma, tuul tahtis kõrvad peast puhkuda ja kõik oli pime ja kole. Käisin Sikupillis. Inimesed on kurjad ja mossis ja ebaviisakad. Keerasin Sikupilli kõrvalt ära ühele mitte väga valgele tänavale ja kohe tuli mingi pomps mulle vastu: "neiu...?". Tegin näo nagu midagi ei saaks aru ja kiirendasin sammu. Õnneks jättis pomps mu rahule. Kõige selle peale mõtlesin küll, et Tallinn ikka ei sobi mulle üldse. Viimasel ajal olen koguaeg mõelnud, et peaks sinna ära kolima, et saaks elukese kuskile poole veerema jälle. Aga see linn ei sobi mulle lihtsalt. Muidugi mingi aeg harjuks, aga meeldima ta mulle ei hakkaks. Igatahes, istusin tunnikese ühe vana sõbranna juures ja peale seda läksin Liisa juurde. Muljetasime seal veits ja läksime magama ära, sest hommikul oli vara ärgata vaja. Öö möödus üsna rahutult. Nagu alati läks hommik kiireks ja oli vaja trammi peale joosta ja muidu kiirkõndi harrastada igal pool. Aga kui sadama uksest sisse astusime, teatas just valjuhääldi tädi, et saabus Baltic Queen. Nagu tellitult. Siis veel natuke ootamist ja varsti sõitsidki meie hawaiilased trepist alla. Kallistasime ja muljetasime juba kiirelt. Sõitsime bussijaama ja hawaiilased hüppasid esimese Tartu bussi peale, et kiirelt koju jõuda. Teatud põhjustel jäin mina veel Tallinna. Päevavalguses tundus Tallinn veits parem. Jalutasin kesklinnas ja käisin mõnes poes. Eksisin veits vahepeal ära, jäin vetsu luku taha kinni ja ei leidnud ühtegi normaalset söögikohta. Ei see linn ei sobi mulle ikka. Pidin küll autoga saama Tartu aga taaskord ei vedanud mul ja lõpuks loksusin ikka bussiga. Käisin kiirelt kodus ja õhtul tööle.
Samamoodi neljapäeval. Neljapäeva tegi veel helgeks see, et Manni tööl jäid ühed sünnipäevalised tulemata ja nii oli tal hunnik pitsasid, krõpsu ja kringlit vaja ära realiseerida. Kuigi sõin vaid krõpsu ja veits kringlit, siis pärast terve õhtu Manniga ägasime.
Reedel oli päeval igast sahmimist. Õhtu veetsime Mannu juures koos Eveli, Liisa, Lilliga ja jälle muljetades ja viinakokteile juues. Olemine läks päris meeleolukaks ära ja kluppi jõudsime alles peale poolt kahte vist. Klubi oli paksult rahvast täis. Tantsisime, tsillisime, jõime orgasme ja blowjobe, mida Tarmo meile rõõmuga valmistas. Et Mannut kojutuleku puhul tervitada, siis soovisime tema Varjude lugu. Winwin. Pärast oli muidugi kohustuslik Yamyami tiir ja tsillisime veel Raxiga ja kunagi jõudsime Mannu juurde tagasi. Illukas jäi seekord vahelt ära. Mannu juures keerasime kolmekesi ühele väiksele diivanile kerra magama. Ja kõik said nii hästi magatud. Hommik algas sellega, et kass oli kadunud ja Mannul oli paha olla.
Nüüd sai kiirelt kodus käidud ja õhtul Sirle sünnipäevale. Ei viitsi üldse kohe minna. Aga ilmselt ikka lähen. Klubi variandi jätan vist täna vahele aga no mine sa hullu tea.

XOXX

2 arvamust:

Lilian

Kuule see bussiteema on küll väga kahtlane :S

Merka

Ei ei... muretsemiseks pole üldse põhjust :D Mul lihtsalt tekib vahest igasugu mõtteid ja vahest olen emotsionaalselt ebastabiilne :D