Páginas

Stuck...

Ma olen ikka paras pläkerdis. Töö juures käivad meil remonditööd. Remonditööd on väga läbikäidaval alal. Täna pandi põrandakatet maha ja kohe tööpäeva alguses jalutasin liimi sisse. Ja siis jäid jalad igale poole kinni juba. Lõpuks sain ikka liimist lahti. Ja keset kiiret tööpäeva tahtsin vetsu lipata ja siis töömehed hõikasid juba kaugelt, et sinna ei tohi astuda. Ma mõtlesin, et nad teevad nalja ja tahavad tünga teha ja marssisin edasi. Tuli välja, et töömehed ei teinudki nalja ja mina olin jälle jalgupidi liimi sees. Vot kui hästi läks.
Muud ei midagi vist. Aa.. haiguse käigus on ka progress toimunud. Kõigepealt oli kurk valus. Siis see läks ära ja tuli nohu. Siis läks nohu ära ja tuli palavik. Saab näha, mis homme palaviku asemel tuleb.

XOXX

P.S. Mann võitis mingi lambika facebooki loosiga luxreisi kahele Türki. Tuleb ikka klõpsida igal pool ja like'ida kõike, võib ka jopata.

0 arvamust: