Páginas

I'm a pretty boy...

Attendisin siis eile sellel kauaoodatud Härra Kräsupea sünnal. Läksin sünnale nii, et peale sünnipäevalapse teadsin külaliste seast umbes ühte-kahte inimest ja nad olid ka rohkem teretuttavad. Nii, et pidin oma parimad social skillsid kasutusele võtma. Inimesi oli igasuguseid ja oli ka päris toredaid. Plaanisin küll kaine olla ja mingi aeg kodu ära sõita aga pandi fakti ette, et that is not an option. Nagu teada on, siis see Härra tekitab teatavaid segaseid emotsioone minus... Noh umbes nii, et kui ma teda kuskil näen, siis südametöö kiireneb ikka tunduvalt ja peas hakkab veits huugama. No ja ilmselt läksin ma sinna ka a la selliste mõtetega, et ei tea, äkki hakkab juhtuma miskit. Mida õhtu edasi, seda selgemaks sai üks asi. Et umbes samade mõtetega olid seal ka kõik teised õrnema soo esindajad, kes olid veel vallalise staatuses. Ja neid, ei olnud üks-kaks. Seega keerles sünnipäevalapse ümber terve õhtu igasuguseid neiusid. Ja Härra, Pretty Boy ja Egojobu nagu ta on, nautis seda täiel rinnal ja ei olnud väga tõrjuv ilmselgelt kellegi suhtes. Ehk siis jah, tegemist oli tal küll. Seega keskendusin pigem teistele toredatele inimestele. Kellega Härra õhtu lõpetas, seda ma ei tea, sest õnneks päästsid mind jällegi Superstaar ja Programmidirektor, kes mulle järgi tulid ja ka minu autoga mu koju tõid ja kell neli olin juba omas voodis. Paremaid sõpru, kui mul on, annab otsida. Mis Härraga saab, seda ma ei tea. Peaks vist pigem otsima mingi printsi valgel hobusel sõna otseses mõttes. Saab ka suure pulmapeo. Ehk siis palju õnne William ja Kate.

Hitisoovitus:

XOXX

P.S. Superstaar ei julgenud öösel mu maja ees parkida. Ei tahaks küll hoobelda aga isegi joogise peaga tegin suurepärase boksi tagurdamise piiratud alal kahe auto vahele. Selline parkimisäss!
P.P.S. Arvake, palju Raunts jõi Eestis nädalaga maha? 600 euri.
P.P.P.S. Ma pole endiselt oma uut naabrit kordagi kohanud.

0 arvamust: