Páginas

You can't have it all...

Miks on nii seatud, et aeg ei peatu ja aina edasi tõttab? Miks on nii, et aprillikuu, kui ma saaks kõige rohkem möllu panna ja elada ja tsillida, olla niisama ja nautida kevadet ja noorust, on just kõige kõige kõige rohkem vaja õppida ja lugeda ja kirjutada ja absoluutselt mitte midagi muud teha? Tänase seisuga peaksin ma attendima sellistes kohtades:

9-10.04 Setomaa. Vanaema 80. juubel.
13.04 Tartu. Laste hoidmine.
16.04 Räpina. Denise sünnipäev (sugulase peiks).
17.04 Võrtsijärv A. le Coqi maja. Töötajate pidu.
18-24.04 käskis Raunts vabaks teha, sest ta tuleb Eestisse ja lubas grillipeod ja igast möllu korraldada.
22.04 Tallinn. Eks-Mees-Number-Kesse-Enam-Mäletab-Mitu, ehk siis Ando, suur 30. juubeli pidu.
25.04 Tartu Kassitoome. Öölaulupidu.
28.04 Askari puhkemaja. Härra Kräsupea sünnipäev.
29.04 või 30.04 Maksuametniku sünnipäev.
30.04 või 01.05 Preili Udukese sünnipäev.

Kuidas? Kuidas ma saaks olla igal pool? Terve aprill on nii mõnusalt täis bookitud ja pole välistatud, et siia midagi veel juurde tuleks, sest mu onul ja kahel tädil on ka veel sünnipäevad. Terve kuu oleks mõnusalt sisustatud. Aga ta on mul juba sisustatud kirjutamisega! Miks just nüüd on see kuu kui saaks täiega elada aga pean elama raamatukogus? Ega vist tõesti kunagi ei saa kõike korraga. Ja kuidas ma peaks valima, millisel üritusel attendida ja millisel mitte? Milliseid sõpru eelistada? Nad on kõik nii tähtsad ja mitte ühtegi üritust ei saa vahele jätta. Aga millestki tuleb hakata loobuma. Ja nagu Pangapreili tabavalt ütles: noorusest...

XOXX

0 arvamust: