Páginas

Manolo Blahnik Strappy Sandals

Achtung achtung, siit tuleb eriti girly postitus!

Mitte päris Blaanikud, aga Sempre Strappy Sandals küll! Ostsin endale suveks uued kingad/plätud/sandaalid! Ja need on lihtsalt nii nummid ja ilusad ja head ja mugavad ja armsad. Lihtsalt mu lemparid. Kuigi viimasel ajal päike paistab päris mõnusasti, siis välja siiski ei kannata nendega veel minna. Ja sellepärast olen ma täna nendega terve päev toas ringi käinud. How stupid does that sound?! Aga nad on lihtsalt nii head ja ilusad, et tahaks koguaeg käia. Winning! Tegin oma üübertelefonkaameraga paar pilti ka, et te väheke aimu saaks (värisevat kätt ja halba valgustust palun mitte tähele panna):




Onju nummid!

Kui veel vahepealsetest arengutest rääkida, siis olen päris tublisti raamatukogu pinke kulutanud ja lugenud ja klõbistanud arvuti taga. Aga ilmselt mitte veel nii tublisti kui oleks pidanud (kuigi üks õhtu sai kella kümneni raamatukogus oldud ja siis pandi lihtsalt raamatukogu kinni). Reedel käisime Pangpreiliga ja veel mõnedega Viljandis ööklubis City Superstaarile gruupisid mängimas, ehk siis hängisime kaasas ta esinemisel. Oli hea vaheldus kuskil mujal ka ööklubis käia ja niisama tsillida. Laupäeval käisime kambaga (mina, Pangapreili, Superstaar, Maksuametnik, Lilli, Salaagent, Programmidirektor ja tema Sõber) Megatsoonis sõjardeid mängimas, mis üle pika aja oli jälle väga lahe. Sattusin koguaeg vaenlase tagalasse ja punktide poolest olin viimasel kohal aga hoolimata sellest meie tiim ikkagi võitis. Samal õhtul tsillisime naistega veel Ristiisas, kus arenesid ka väga huvitavad sündmused. Peale seda oli muidugi vaja korra asja teha CT-sse, sest "Mõni Mees" oli seal peol jälle. Puhusin natuke juttu taga ja koju ära. Täna käisime hommikul empsiga kirikus mälestamas mu viimati surnud onu, kelle surmast on möödas aasta. Peale kirikut on meil traditsiooniks kujunenud empsiga Pontsikubaaris käia. Kuna see legendaarne koht on juba aastaid tagasi tundmatuseni millekski muuks muudetud, siis tuli leppida Ristiisaga jälle. Ceasari salat, koorene forellisupp ja lated asendasid seekord pontsikuid. Siis oli mu ema otsustanud, et nüüd peab kindlasti shoppama minema. Ilmselgelt polnd ma üldse arvestanud mingi linna peal laiamisega ja olin magamata ja nägin üüberjuust välja aga missest. Kaubama-Tasku-Lõunakeskus koos kõigi nende juurde kuuluvate poodidega. Tulemus: üks ilus pluus ja supernummid suveplätud. Hiiumaa ja Soomemaa, siit ma tulen nendega!

XOXX

0 arvamust: