Páginas

Let the good vibes get a lot stronger...

Üübertsill on sõita autoga linnas ringi, kui väljas on 20 kraadi sooja, lased akna lõpuni alla, raadiost tuleb Sunshine Reggae, paned päikseprillid ette ja lased kõik endast välja. Ja mured ongi kadunud... Good vibes terveks päevaks.
Ehk siis hitisoovitus (video on eriti khuul retro):

Eile enam väga blondi ei pannudki. Selle eest saab aga täna Blondiini Päevaraamatusse ühe peatüki juurde kirjutada. Krõbistasin auto naelade kuludes Tasku parkimismajja, et Coffee In'ist võtta see hea külm kohvisheik. Kohvisheik käes, good vibes tuju ja tulen auto juurde tagasi ja näen, et minu kõrvale on parkinud mingi jube kena kutt. Kroonika või Cosmo laadsed ilukirjanduslikud väljaanded ütleks selle peale Kuu(m) Kompu. Asjatab seal auto juures ja ma lähen ka siis oma moodsa kohvisheigiga auto juurde. Käed asju täis, panen oma sheigi auto katusele. Istun sisse ja panen auto käima. Kuu(m) Kompu saab ka oma asjadega valmis ja kõnnib minema. Olin juba käigu sisse pand, et minema sõita, kui viskan pilgu veel Kompu autole. Ja mida ma tema läikivalt autolt näen? Oma kohvisheiki autokatusel! Palju ei olnd puudu, et oleks minema sõitnud ja kogu mu moodne sheik oleks mööda auto klaasi alla nirisend. Kompu vaatas küll ilmselt, et eriline udukana. Aga noh... praegu istus raamatukogus mu kõrvale mingi kräsupea italjaano ja loodetavasti on tänased feilid tehtud.

XOXX

0 arvamust: